Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:19Vilken rolig tråd! 🙂 (L) 🙂
@ Per - Jag måste hålla med om ditt gelförbehåll. Köpte ett par sådana som kändes alldeles utmärkt i butiken. Men efter en timme på cykel så var det uppenbart att gelkuddarna inte var anpassade för just min hand. Det klämde
Vilken rolig tråd! 🙂 (L) 🙂
@ Per - Jag måste hålla med om ditt gelförbehåll. Köpte ett par sådana som kändes alldeles utmärkt i butiken. Men efter en timme på cykel så var det uppenbart att gelkuddarna inte var anpassade för just min hand. Det klämde
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:54Lycka till Allie med ditt problem och tack för att jag fick låna en bit av din tråd.
Och tack Rickard för dina tips och bilder. Ulnarisnerven verkar absolut spöka i mitt fall. Känner en starkare domning i lillfingret och tydlig med dock lite svagare i r
Lycka till Allie med ditt problem och tack för att jag fick låna en bit av din tråd.
Och tack Rickard för dina tips och bilder. Ulnarisnerven verkar absolut spöka i mitt fall. Känner en starkare domning i lillfingret och tydlig med dock lite svagare i r
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:13En fråga angående nerver, kan en skadad/klämd nerv, bli bättre fortare om man masserar "klämstället" eller är det bättre med naturlig återhämtning, och låta den vara helt. Jmf, man masserar gärna stela muskler men inte sår. Mina domningar sitter i så läng
En fråga angående nerver, kan en skadad/klämd nerv, bli bättre fortare om man masserar "klämstället" eller är det bättre med naturlig återhämtning, och låta den vara helt. Jmf, man masserar gärna stela muskler men inte sår. Mina domningar sitter i så läng
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:12Mina handskar från Pearl Izumi är det nog inte gel i, men de har rejält uppbyggda "kuddar".
Ca 290:- tror jag
Mina handskar från Pearl Izumi är det nog inte gel i, men de har rejält uppbyggda "kuddar".
Ca 290:- tror jag
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:18A. Olsén:
Jag hade domningar, svaghet i handen i ngra veckor. Var först hos en kiropraktor o han masserade skuldran o nacken. Blev inte bättre av det...
Var sen hos en superduktig massör som gick på djupet mestadels i utsida på axeln + arm o händer.
Gjord
A. Olsén:
Jag hade domningar, svaghet i handen i ngra veckor. Var först hos en kiropraktor o han masserade skuldran o nacken. Blev inte bättre av det...
Var sen hos en superduktig massör som gick på djupet mestadels i utsida på axeln + arm o händer.
Gjord
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:35Jag vägrar använda något annat än Hestras handskar med gelkudde:
http://www.hestragloves.se/www/live/hestragloves/hgproduct.aspx?treeid=426&shoptreeid=28&ProductID=229I handskar av sämre kvalitet kanske gelstoppningen ställer till det men under de kansk
Jag vägrar använda något annat än Hestras handskar med gelkudde:
http://www.hestragloves.se/www/live/hestragloves/hgproduct.aspx?treeid=426&shoptreeid=28&ProductID=229
I handskar av sämre kvalitet kanske gelstoppningen ställer till det men under de kansk
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:38Grip Grab har bra handskar som ät tunna och med förstärkningar på rätt ställe.
Grip Grab har bra handskar som ät tunna och med förstärkningar på rätt ställe.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 14:30^^ Det är precis Grip Grab (Doctor Gel) som orsakar feltryck i mina händer. Kudden som är under tummen kommer lite snett när handen väl är på styret, sen ligger den där och trycker. 🙁
BILD:www.sportex.se/pub_images/original/502790_2948.jpg
Trist. För
^^ Det är precis Grip Grab (Doctor Gel) som orsakar feltryck i mina händer. Kudden som är under tummen kommer lite snett när handen väl är på styret, sen ligger den där och trycker. 🙁
BILD:www.sportex.se/pub_images/original/502790_2948.jpg
Trist. För
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 16:30Har du dom på rätt hand?
På bilden är det två handskar till höger hand.
Har du dom på rätt hand?
På bilden är det två handskar till höger hand.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 17:05^^Aha. Nu fattar jag. (#)
^^Aha. Nu fattar jag. (#)