Quote from Guest on 15 May 2007, 10:50Jag känner mig ofta *-nödig när jag springer, särskilt på lite högre puls. Detta kan hända även när jag varit på toa ganska nyss innan jag springer. Några tips?
Jag känner mig ofta *-nödig när jag springer, särskilt på lite högre puls. Detta kan hända även när jag varit på toa ganska nyss innan jag springer. Några tips?
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 11:00Spring i skogen. Tag med papper 😀
Drick en kopp kaffe och töm innan (kaffet är även bra för att använda fettdepåer som bränsle). Ät inte för tätt inpå (jag äter en timme innan).
På tävling: om du är tuff gör du en Engkvistare, dvs levererar springandes
Spring i skogen. Tag med papper 😀
Drick en kopp kaffe och töm innan (kaffet är även bra för att använda fettdepåer som bränsle). Ät inte för tätt inpå (jag äter en timme innan).
På tävling: om du är tuff gör du en Engkvistare, dvs levererar springandes
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 11:05men öööh *asg*
men öööh *asg*
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 11:06"Enqvistaren" ja, han kallades ju Mr Hiroshima då han lagt ut en 15 meter lång sträng efter sig i Japan...så det sker ju inte alltid helt obemärkt;)
"Enqvistaren" ja, han kallades ju Mr Hiroshima då han lagt ut en 15 meter lång sträng efter sig i Japan...så det sker ju inte alltid helt obemärkt;)
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2007, 11:10Jag går på toa 3-5 gånger på morgonen före ett cykellopp. Det är som att kroppen förbereder sig på strid eller nåt. Och det är ingen vanlig konsistens utan väldigt löst och explosivt. Före en vanlig träning känner jag inget sånt och när väl starten har gå
Jag går på toa 3-5 gånger på morgonen före ett cykellopp. Det är som att kroppen förbereder sig på strid eller nåt. Och det är ingen vanlig konsistens utan väldigt löst och explosivt. Före en vanlig träning känner jag inget sånt och när väl starten har gå
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2007, 11:16Det var en cyklist en gång som, nån av Fåglumbröderna tror jag, som fick samma problem under ett VM om jag inte missminner mig. Han tog av sig kepsen som de hade då långt före hjälmarna. In med den innanför brallorna, fyllde den och slängde den i diket. M
Det var en cyklist en gång som, nån av Fåglumbröderna tror jag, som fick samma problem under ett VM om jag inte missminner mig. Han tog av sig kepsen som de hade då långt före hjälmarna. In med den innanför brallorna, fyllde den och slängde den i diket. M
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 11:20Det finns två sorters nervösa magar, den ena sorten kniper igen, stopp i rören, den andra tömmer sig. Samma verkar även gälla för blåsor - och de kan såklart kombineras också ....
Det finns två sorters nervösa magar, den ena sorten kniper igen, stopp i rören, den andra tömmer sig. Samma verkar även gälla för blåsor - och de kan såklart kombineras också ....
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 11:20Mr Hiroshima! 😀 Har fortfarande inte fattat hur han lyckades med den kroppskontroll som krävs. Ok för att fixa "öppen väg" men att kunna "släppa på"!!!
Mr Hiroshima! 😀 Har fortfarande inte fattat hur han lyckades med den kroppskontroll som krävs. Ok för att fixa "öppen väg" men att kunna "släppa på"!!!
Quote from Pernilla Liljegren on 15 May 2007, 11:31Tycker nog att det kan uppstå även vid träning, det där. Men om inte annat så skakar man ju om innehållet rätt rejält och just motion är ju bra mot förstoppning. Borde väl vara en variant på samma grej. Fast varför det ska gå till överdrift i effektivtet
Tycker nog att det kan uppstå även vid träning, det där. Men om inte annat så skakar man ju om innehållet rätt rejält och just motion är ju bra mot förstoppning. Borde väl vara en variant på samma grej. Fast varför det ska gå till överdrift i effektivtet
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 11:37Johan
Jag har stora problem med min mage. Enligt Pers kategorisering ovan tillhör jag de som blir lös i magen av nervositeten. Slår aldrig fel, jag går också typ 3 ggr innan lopp. Så har jag skitsvårt för sportdryck. Gel däremot verkade funka på GBG-varv
Johan
Jag har stora problem med min mage. Enligt Pers kategorisering ovan tillhör jag de som blir lös i magen av nervositeten. Slår aldrig fel, jag går också typ 3 ggr innan lopp. Så har jag skitsvårt för sportdryck. Gel däremot verkade funka på GBG-varv