Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 12:01Min mage strular oavsett om det är lopp eller träning. Jag sticker inte ut om jag inte levererat 1-30 min innan hemma. Jag kör med kaffe. Det fungerar alltid på mig. Jag är också noga med att inte äta för tätt inpå löpet. Trots det strular det på långpass
Min mage strular oavsett om det är lopp eller träning. Jag sticker inte ut om jag inte levererat 1-30 min innan hemma. Jag kör med kaffe. Det fungerar alltid på mig. Jag är också noga med att inte äta för tätt inpå löpet. Trots det strular det på långpass
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 12:09Just, det bensinmackar är bra, såväl toaletter som vatten:-)
Just, det bensinmackar är bra, såväl toaletter som vatten:-)
Quote from Linnea Persson on 15 May 2007, 12:13Min mage blir också väldigt "bubblig" när jag springer oavsett när jag var på toa innan, jag har bara "tävlat" en gång (tjejmilen), så det är inte nerverna. Det intressanta är att om jag slutar springa så försvinner besvären, jag har aldrig behövt "nödsta
Min mage blir också väldigt "bubblig" när jag springer oavsett när jag var på toa innan, jag har bara "tävlat" en gång (tjejmilen), så det är inte nerverna. Det intressanta är att om jag slutar springa så försvinner besvären, jag har aldrig behövt "nödsta
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 12:13Anders: Testa "Sloow Carb" från Fairing som sportdryck. Den fungerar på min mage och ger ingen "sugar high". Fungerade kanon på LL-06.
Anders: Testa "Sloow Carb" från Fairing som sportdryck. Den fungerar på min mage och ger ingen "sugar high". Fungerade kanon på LL-06.
Quote from Martin Trygg on 15 May 2007, 13:26Det verkar som att de flesta har det här problemet. Jag har faktiskt provat med Loperamid, från Apoteket (generiskt namn, finns under namnet Travello bl.a.). Tror dock inte att det är någonting som man skall använda sig av för ofta - men man kan ju alltid
Det verkar som att de flesta har det här problemet. Jag har faktiskt provat med Loperamid, från Apoteket (generiskt namn, finns under namnet Travello bl.a.). Tror dock inte att det är någonting som man skall använda sig av för ofta - men man kan ju alltid
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 13:29Ta gärna med en liten spade också eller en påse (hundpåsar t ex) om ni behöver sätta er i skogen.
Aldrig noterat problemet utmed löpspår, så det är nog inget problem, men ute på en del skärgårdsöar jag varit ... det är inte så trevligt att gå i land på nä
Ta gärna med en liten spade också eller en påse (hundpåsar t ex) om ni behöver sätta er i skogen.
Aldrig noterat problemet utmed löpspår, så det är nog inget problem, men ute på en del skärgårdsöar jag varit ... det är inte så trevligt att gå i land på nä
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 15 May 2007, 14:21Lingling, är det inte lite... avslöjande om man springer omkring i spåret med en liten spade i handen...? 😀
Lingling, är det inte lite... avslöjande om man springer omkring i spåret med en liten spade i handen...? 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 14:33Surra den utmed benet? resårband? 😉
Surra den utmed benet? resårband? 😉
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 15 May 2007, 14:34Det kanske kommer löpar-kit snart... Ett par skor + liten matchande spade.
Det kanske kommer löpar-kit snart... Ett par skor + liten matchande spade.
Quote from Yvonne Karjel on 15 May 2007, 15:14Haha, vilken massa svar 🙂 Skönt att veta att man inte är ensam om problemet i alla fall. Tack för alla vänliga tips!
Haha, vilken massa svar 🙂 Skönt att veta att man inte är ensam om problemet i alla fall. Tack för alla vänliga tips!