Quote from ellen olsson on 22 January 2012, 13:35Frågan anses garanterat inte tillräcklig för att tas upp i HD, men det principiella problemet finns där.
(Intressant att du nämner just barnvagnar för sådana har varit på tapeten i andra sammanhang och orsakat "problem" för de som forslat bort dem.)
Frågan anses garanterat inte tillräcklig för att tas upp i HD, men det principiella problemet finns där.
(Intressant att du nämner just barnvagnar för sådana har varit på tapeten i andra sammanhang och orsakat "problem" för de som forslat bort dem.)
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:47Man får ju helt enkelt inte forsla bort vad som helst hur som helst. Men för den händelse att det står på ett sådant sätt att reglerna om omedelbar flytt är tillämplig, vilket nog ganska tydligt är fallet här. tror jag inte ett skvatt på att det spelar nå
Man får ju helt enkelt inte forsla bort vad som helst hur som helst. Men för den händelse att det står på ett sådant sätt att reglerna om omedelbar flytt är tillämplig, vilket nog ganska tydligt är fallet här. tror jag inte ett skvatt på att det spelar nå
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 14:34Det sista förklarar en hel del.
Det sista förklarar en hel del.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 17:59Bland annat att jag klarar av att läsa en text på svenska.
Bland annat att jag klarar av att läsa en text på svenska.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 18:03"Som förefaller framgå av skyltningen är det parkeringsförbud på hela området utom på anvisad plats."
Jim och Fredrik. Det får stå och/eller sitt 100000000000 skyltar. OM det inte står med i Malmö kommuns lokala trafikföreskrifter så är dom inte värda et
"Som förefaller framgå av skyltningen är det parkeringsförbud på hela området utom på anvisad plats."
Jim och Fredrik. Det får stå och/eller sitt 100000000000 skyltar. OM det inte står med i Malmö kommuns lokala trafikföreskrifter så är dom inte värda et
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:54Nej, det är klart. Har du någon som helst anledning att tro att det i den lokala stadgan inte står att det är parkeringsförbud på platsen?
Nej, det är klart. Har du någon som helst anledning att tro att det i den lokala stadgan inte står att det är parkeringsförbud på platsen?
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 20:10Intressant P.!
Jag vill bara förtydliga för de som inte varit inne på Malmö stads hemsida, _alla_ cyklar som stod utanför cykelställ flyttades. (Inte bara de som hindrade framfart för utryckningsfordon o.d.) Uppfodran att flytta cyklarna på egen hand sat
Intressant P.!
Jag vill bara förtydliga för de som inte varit inne på Malmö stads hemsida, _alla_ cyklar som stod utanför cykelställ flyttades. (Inte bara de som hindrade framfart för utryckningsfordon o.d.) Uppfodran att flytta cyklarna på egen hand sat
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 21:14"Nej, det är klart. Har du någon som helst anledning att tro att det i den lokala stadgan inte står att det är parkeringsförbud på platsen?"
Ja, verkligen. Detta då jag av erfarenhet vet att detta är vanligt förekommande. Och att jag inte kan finna något
"Nej, det är klart. Har du någon som helst anledning att tro att det i den lokala stadgan inte står att det är parkeringsförbud på platsen?"
Ja, verkligen. Detta då jag av erfarenhet vet att detta är vanligt förekommande. Och att jag inte kan finna något
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 22:06Nej Petter. Det är tillåtet att omedelbart flytta fordon som står där det inte är tillåtet att stanna annat än för avlastning, dvs där det råder parkeringsförbud.
Nej P, jag menar inte att en gissning utan grund annat än att det har förekommit felaktighe
Nej Petter. Det är tillåtet att omedelbart flytta fordon som står där det inte är tillåtet att stanna annat än för avlastning, dvs där det råder parkeringsförbud.
Nej P, jag menar inte att en gissning utan grund annat än att det har förekommit felaktighe
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 22:10http://www.youtube.com/watch?v=OOWyaXJ50IU