Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:35Jag dricker Serious Mass när jag tränar mkt. Tycker jag återhämtar mig snabbt och mentalt känns det bra att veta att kroppen får "precis" det den behöver. Vet att mjölk, oboy, frukt, nötter osv fungerar lika bra men jag är bekväm.
Jag dricker Serious Mass när jag tränar mkt. Tycker jag återhämtar mig snabbt och mentalt känns det bra att veta att kroppen får "precis" det den behöver. Vet att mjölk, oboy, frukt, nötter osv fungerar lika bra men jag är bekväm.
Quote from j sollerman on 13 January 2010, 22:38Kanske ska testa: http://www.dalblads-nutrition.se/eShop/catery19/article16.aspx
Eller ska jag satsa på nåt som innehåller mer protein?
Kanske ska testa: http://www.dalblads-nutrition.se/eShop/catery19/article16.aspx
Eller ska jag satsa på nåt som innehåller mer protein?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:53Kalle, du får nog prova dig fram. För mig finns det vissa märken som magen inte gillar. Jag har inte sett nåt test av olika tillskott men det borde väl rimligen ha gjorts nåt vetenskapligt sådant. Nån som vet?
Kalle, du får nog prova dig fram. För mig finns det vissa märken som magen inte gillar. Jag har inte sett nåt test av olika tillskott men det borde väl rimligen ha gjorts nåt vetenskapligt sådant. Nån som vet?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:59Det där bör funka Kalle, efter det drar du till med en rejäl kosthållning med proteinrik mat.
Med den maten följer även andra näringsämnen.
Fisk är nog den mest proteinrika maten, tar du t ex 300 gram strömming, kör det i mixern och värmer lätt så får du
Det där bör funka Kalle, efter det drar du till med en rejäl kosthållning med proteinrik mat.
Med den maten följer även andra näringsämnen.
Fisk är nog den mest proteinrika maten, tar du t ex 300 gram strömming, kör det i mixern och värmer lätt så får du
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:01Några tester känner jag inte till men där har Andrew en klar poäng. Jag testade ett annat protein innan och fick mer gaser än ryssarna sålde till Ukraina förra året.
Men som sagt, testa dig fram.
Några tester känner jag inte till men där har Andrew en klar poäng. Jag testade ett annat protein innan och fick mer gaser än ryssarna sålde till Ukraina förra året.
Men som sagt, testa dig fram.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:03När jag testade Gainomax bars så ringde de från Biogasfabriken här i Linköping o undrade om jag ville donera.....
När jag testade Gainomax bars så ringde de från Biogasfabriken här i Linköping o undrade om jag ville donera.....
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:12hahaha
hahaha
Quote from Lars Breström on 14 January 2010, 09:48Manne, östrogen hämmar muskeltillväxt och prestationsförmåga.
Därför kan inte kvinnor bygga lika mycket muskler och därmed utveckla lika mycket styrka som män.Jag ska väl ändå påpeka att sojaprotein inte är dåligt, men det är sämre än vassleprotein i de
Manne, östrogen hämmar muskeltillväxt och prestationsförmåga.
Därför kan inte kvinnor bygga lika mycket muskler och därmed utveckla lika mycket styrka som män.
Jag ska väl ändå påpeka att sojaprotein inte är dåligt, men det är sämre än vassleprotein i de
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 08:46Är man allergisk mot soja är mjölk en bra proteinkälla ...
Är man allergisk mot soja är mjölk en bra proteinkälla ...