Quote from Guest on 7 February 2008, 11:05Hej alla glada!
Är sugen på en ny puls klocka har kollat lite på en Suunto t4!
Är de någon som har en sådan, är den bra, enkel å så?
Eller finns de nådon annan som rekomenderar någon?Tack på för hand!
Hej alla glada!
Är sugen på en ny puls klocka har kollat lite på en Suunto t4!
Är de någon som har en sådan, är den bra, enkel å så?
Eller finns de nådon annan som rekomenderar någon?
Tack på för hand!
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 7 February 2008, 11:15Hej!
Jag har en sån och är supernöjd. Om du blir nöjd beror helt på vilken funktionalitet som känns viktig för dig. För min del så gillar jag bäst mätningen av träningseffekt. http://www.firstbeattechnologies.com/index.php?page=107
Kolla gärna Pulsklock
Hej!
Jag har en sån och är supernöjd. Om du blir nöjd beror helt på vilken funktionalitet som känns viktig för dig. För min del så gillar jag bäst mätningen av träningseffekt. http://www.firstbeattechnologies.com/index.php?page=107
Kolla gärna Pulsklock
Quote from Urban Nilsson on 7 February 2008, 11:22Gaaaaaaaah! Särskrivning!!!
*rullar runt och har ont i magen*
😉
Gaaaaaaaah! Särskrivning!!!
*rullar runt och har ont i magen*
😉
Quote from j sollerman on 7 February 2008, 11:27ja de va ingen dålig sär skrivning.
Finns en grupp som heter pulsklockor (eller liknande)..
ja de va ingen dålig sär skrivning.
Finns en grupp som heter pulsklockor (eller liknande)..
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 12:02Jag fick en suunto T3 av tomten och är väldigt nöjd. Bra med skalan som visar puls på sidan. Det går snabbare att kolla än att titta på siffrorna, om man bara behöver en ungefärlig uppfattning om var man rör sig.
Till den har jag GPS poden som jag tycker
Jag fick en suunto T3 av tomten och är väldigt nöjd. Bra med skalan som visar puls på sidan. Det går snabbare att kolla än att titta på siffrorna, om man bara behöver en ungefärlig uppfattning om var man rör sig.
Till den har jag GPS poden som jag tycker
Quote from Catharina Brattlin on 7 February 2008, 12:44Jag fick en Garmin Forerunner 305 av tomten...finns ingen bättre klocka, enligt mig.
Lite dyr, visst, men åh vilken passform på bältet. Klockan sitter som gjuten på min smala handled och inga fotpod:er att tappa eller få problem med. Hittar signaler i st
Jag fick en Garmin Forerunner 305 av tomten...finns ingen bättre klocka, enligt mig.
Lite dyr, visst, men åh vilken passform på bältet. Klockan sitter som gjuten på min smala handled och inga fotpod:er att tappa eller få problem med. Hittar signaler i st
Quote from Elias Engqvist on 7 February 2008, 14:07Har en Polar rs800 och är supernöjd. Den var iofs dyr men har man möjlighet bör man köpa den! Nu är det bara ett par jättebra lungor som saknas... (Var köper man såna?)
Har en Polar rs800 och är supernöjd. Den var iofs dyr men har man möjlighet bör man köpa den! Nu är det bara ett par jättebra lungor som saknas... (Var köper man såna?)
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 15:33Har en Polar RS 400 SD - den är min bästa löpkompis! (t+)
Har en Polar RS 400 SD - den är min bästa löpkompis! (t+)
Quote from Camilla Höög on 7 February 2008, 16:18Tyvärr så ser jag bara särskrivningen, rättelse: särskrivningarna och är så distraherad av det att jag inte kan fungera på flera minuter 😀
Tyvärr så ser jag bara särskrivningen, rättelse: särskrivningarna och är så distraherad av det att jag inte kan fungera på flera minuter 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:04".....ett par jättebra lungor som saknas... (Var köper man såna?)"
Har Du kollat amazon.com Christer? 😉
".....ett par jättebra lungor som saknas... (Var köper man såna?)"
Har Du kollat amazon.com Christer? 😉