Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 22:07Jajamänsan! 😀
Vi byter olja och spolar vätska på er bil
Jajamänsan! 😀
Vi byter olja och spolar vätska på er bil
Quote from Galderma Fritidsförening on 9 February 2008, 00:10hahaha, den var bra Pontus (H)
hahaha, den var bra Pontus (H)
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 01:31Är det nån som har erfarenhet av både motionbased och Sportstrack? Vilken är bäst och vad kostar de? Har en Garmin FR305, men medföljande training center var ju inte mkt att hänga i granen, samma grafik som Wargames på 80-talet... "would you like to play
Är det nån som har erfarenhet av både motionbased och Sportstrack? Vilken är bäst och vad kostar de? Har en Garmin FR305, men medföljande training center var ju inte mkt att hänga i granen, samma grafik som Wargames på 80-talet... "would you like to play
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 08:55jag har kört med båda.
Det bästa med motionbased är dotracing.
Läs om detta så förstår du vad det är.Motionbased kostar en slant om man vill se information om mer än 10 träningar.
Man kan söka upp och köra dotracing på allt man laddat in men ej se info
jag har kört med båda.
Det bästa med motionbased är dotracing.
Läs om detta så förstår du vad det är.
Motionbased kostar en slant om man vill se information om mer än 10 träningar.
Man kan söka upp och köra dotracing på allt man laddat in men ej se info
Quote from Bjarne Lewin on 9 February 2008, 09:28Jag har en Sunto t3 och jag är mycket nöjd med den. Det kändes komplicerat i början när jag skulle lära mig den men sen kom jag på att det enda jag behövde kolla upp var hur jag kom ini och ut ur "totals" och i de sparade loggarna, se släppte det och blev
Jag har en Sunto t3 och jag är mycket nöjd med den. Det kändes komplicerat i början när jag skulle lära mig den men sen kom jag på att det enda jag behövde kolla upp var hur jag kom ini och ut ur "totals" och i de sparade loggarna, se släppte det och blev