Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:07Håller för övrigt med Sylvia till punkt & pricka. Har även jag nyligen "blivit med" GF 305 och är supernöjd. Använder Sport Track programmet i st.f. Garmins egna program och med det kan man få mycket matnyttig träningsinfo utan att vara datnörd.
Håller för övrigt med Sylvia till punkt & pricka. Har även jag nyligen "blivit med" GF 305 och är supernöjd. Använder Sport Track programmet i st.f. Garmins egna program och med det kan man få mycket matnyttig träningsinfo utan att vara datnörd.
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 08:43Har ganska länge varit sugen på en GF 305, är det lätt att lära sig alla funktioner på den ?
Har ganska länge varit sugen på en GF 305, är det lätt att lära sig alla funktioner på den ?
Quote from Catharina Brattlin on 8 February 2008, 08:59Pontus, t o m jag, som är mer oteknisk än Du kan föreställa Dig, har lärt mig det mesta. Manualen är riktigt pedagogisk, och det bästa är att man kan prova sig fram=knappa hej vilt, utan att man förstör något. Så är Du sugen på en 305:a; köp den! Du blir
Pontus, t o m jag, som är mer oteknisk än Du kan föreställa Dig, har lärt mig det mesta. Manualen är riktigt pedagogisk, och det bästa är att man kan prova sig fram=knappa hej vilt, utan att man förstör något. Så är Du sugen på en 305:a; köp den! Du blir
Quote from Camilla Höög on 8 February 2008, 09:12FR305 är ganska självinstruerande, dvs. läs vad som står i menyerna så förstår du det mesta.
FR305 är ganska självinstruerande, dvs. läs vad som står i menyerna så förstår du det mesta.
Quote from j sollerman on 8 February 2008, 10:01"så förstår du det mesta."
men inte allt??
"så förstår du det mesta."
men inte allt??
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 10:06Till exempel hur man får igång den.
Till exempel hur man får igång den.
Quote from Camilla Höög on 8 February 2008, 11:18Självklart kan man inte förstå allt utan manual.
Det till exempel svårt att förstå att om man håller inne nedre vänstra knappen någon sekund så byter man aktivitetstyp, eller att övre vänstra knappen aktiverar belysningen och hur det fungerar.
Självklart kan man inte förstå allt utan manual.
Det till exempel svårt att förstå att om man håller inne nedre vänstra knappen någon sekund så byter man aktivitetstyp, eller att övre vänstra knappen aktiverar belysningen och hur det fungerar.
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 12:37Jag har också en GF 305:a, som jag är grymt nöjd med. Nu har jag iofs använt den så mycket att jag knappt behöver titta för att veta hur fort jag springer och vad pulsen är.
Jag litar inte riktigt på modeller med fotpod. En enda kalibrering kan omöjligt
Jag har också en GF 305:a, som jag är grymt nöjd med. Nu har jag iofs använt den så mycket att jag knappt behöver titta för att veta hur fort jag springer och vad pulsen är.
Jag litar inte riktigt på modeller med fotpod. En enda kalibrering kan omöjligt
Quote from Johan T on 8 February 2008, 13:21Håller med Pontus till 100%.
Enda gången då fotpod är bättre är väl vid träning i inomhushall.
Håller med Pontus till 100%.
Enda gången då fotpod är bättre är väl vid träning i inomhushall.
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 13:41Näe, jag tror inte på fotpod heller. Därför ville jag ha en klocka med GPS. Men GPS:en funkar ju inte så bra på löpbandet direkt. Så där skulle jag vilja ha en fotpod istället.
Det är kanske det fina med Suunto, man kan ha olika system för distans mätni
Näe, jag tror inte på fotpod heller. Därför ville jag ha en klocka med GPS. Men GPS:en funkar ju inte så bra på löpbandet direkt. Så där skulle jag vilja ha en fotpod istället.
Det är kanske det fina med Suunto, man kan ha olika system för distans mätni