Quote from Camilla Höög on 8 February 2008, 13:47Garmin Forerunner 305 har fotpod också.
Garmin Forerunner 305 har fotpod också.
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 8 February 2008, 14:14En fin sak med podar är att allt som suger mycket batteri ligger utanför klockan. Då spelar det ingen roll om GPS-poden lägger av, klockan och pulsmätningen fortsätter ticka på i evigheter. Oftast använder podarna också standard AAA batteri som finns över
En fin sak med podar är att allt som suger mycket batteri ligger utanför klockan. Då spelar det ingen roll om GPS-poden lägger av, klockan och pulsmätningen fortsätter ticka på i evigheter. Oftast använder podarna också standard AAA batteri som finns över
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 14:22"Enda gången då fotpod är bättre är väl vid träning i inomhushall"
Å då lär man inte behöva mäta någon sträcka eller vet var man är/har varit, eller?
Vänligen
P.
"Enda gången då fotpod är bättre är väl vid träning i inomhushall"
Å då lär man inte behöva mäta någon sträcka eller vet var man är/har varit, eller?
Vänligen
P.
Quote from Urban Nilsson on 8 February 2008, 14:28P. hastigheten i realtid då?
P. hastigheten i realtid då?
Quote from Elias Engqvist on 8 February 2008, 15:09Polar rs800 finns med gps också 🙂
Och löpbanden mäter ofta jäkla dåligt... Fotpoden funkar faktiskt mycket bra och varierar inte särskilt mycket beroende på trötthet, underlag, lutning osv däremot om man sätter den på olika skor/sätter fast den olika hö
Polar rs800 finns med gps också 🙂
Och löpbanden mäter ofta jäkla dåligt... Fotpoden funkar faktiskt mycket bra och varierar inte särskilt mycket beroende på trötthet, underlag, lutning osv däremot om man sätter den på olika skor/sätter fast den olika hö
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 15:44Hej.
"P. hastigheten i realtid då?"
Ja vad ska du med den till?
Du vet ganska säkert hur långt du har kommit inomhus med ett maxfel på 20-30 meter och du vet oftast hur länge, så vad ska du med den till? Numer springer jag ogärna utan cyklar och där fö
Hej.
"P. hastigheten i realtid då?"
Ja vad ska du med den till?
Du vet ganska säkert hur långt du har kommit inomhus med ett maxfel på 20-30 meter och du vet oftast hur länge, så vad ska du med den till? Numer springer jag ogärna utan cyklar och där fö
Quote from Urban Nilsson on 8 February 2008, 15:49Jag är långt i från så bra på huvudräkning när jag springer som du.
Låt säga att jag ska köra 10000 meter varav jag ska köra den första halvan på 4:10 och den andra halvan på 3:56. Då är jag, obegåvad i huvudräkning, väldigt nöjd med en fotpod.
Jag är långt i från så bra på huvudräkning när jag springer som du.
Låt säga att jag ska köra 10000 meter varav jag ska köra den första halvan på 4:10 och den andra halvan på 3:56. Då är jag, obegåvad i huvudräkning, väldigt nöjd med en fotpod.
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 15:54Hej Christer.
"Och löpbanden mäter ofta jäkla dåligt... Fotpoden funkar faktiskt mycket bra"
Om man får olika mätvärden mellan en trainer och cykeldatorn, ja då är det datorn som är fel kalibrerad, inte trainen. Jag skulle bli väldigt överaskad om det i
Hej Christer.
"Och löpbanden mäter ofta jäkla dåligt... Fotpoden funkar faktiskt mycket bra"
Om man får olika mätvärden mellan en trainer och cykeldatorn, ja då är det datorn som är fel kalibrerad, inte trainen. Jag skulle bli väldigt överaskad om det i
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 15:56Hej Daniel.
Hur svår kan det vara.
Låt säga att jag ska köra 10000 meter varav jag ska köra den första halvan på 4:10 och den andra halvan på 3:59.
1:a km, 4,10
2:a km, 8.20
3:e km, 12,30
4:e km 16.40
5:e km 20.50
6:e km 24.46
7:e km28.45
8:e km 32.4
Hej Daniel.
Hur svår kan det vara.
Låt säga att jag ska köra 10000 meter varav jag ska köra den första halvan på 4:10 och den andra halvan på 3:59.
1:a km, 4,10
2:a km, 8.20
3:e km, 12,30
4:e km 16.40
5:e km 20.50
6:e km 24.46
7:e km28.45
8:e km 32.4
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 17:14Ang sär-skrivningar så hittade jag detta som fredagsskratt.
KYCKLING LEVER - "..han lever, han lever, hurra hurra"
BAD SHORTS - inte är de bra inte...
HUGG ORM - Effektivare än att slå den?
BRUNSTENS BATTERIER - något för massageapparater?
SKUM TOMTE - t
Ang sär-skrivningar så hittade jag detta som fredagsskratt.
KYCKLING LEVER - "..han lever, han lever, hurra hurra"
BAD SHORTS - inte är de bra inte...
HUGG ORM - Effektivare än att slå den?
BRUNSTENS BATTERIER - något för massageapparater?
SKUM TOMTE - t