Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 16:55Vad har snitthastigheter för relevans till tråden? Triatleter har väl mindre att tjäna på att maxa ur sig på bara ett av momenten så det är ju inte jämförbart.
Vad har snitthastigheter för relevans till tråden? Triatleter har väl mindre att tjäna på att maxa ur sig på bara ett av momenten så det är ju inte jämförbart.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 22:28Skippa skoverdragen. Även om du vinna tid på cyklingen med sådana så tappar du troligen ganska mycket i T1 och T2 med dessa.
Skippa skoverdragen. Även om du vinna tid på cyklingen med sådana så tappar du troligen ganska mycket i T1 och T2 med dessa.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 09:17Tack alla för feedback, mycket uppskattat! 🙂
Att sätta båge på min linjecykel verkar helt OK. Sen får jag fundera på pris kontra hur mycket roligare det blir med en helt ny cykel.
Det slog mig att växlingen blir annorlunda. Antingen växlar man i tri-p
Tack alla för feedback, mycket uppskattat! 🙂
Att sätta båge på min linjecykel verkar helt OK. Sen får jag fundera på pris kontra hur mycket roligare det blir med en helt ny cykel.
Det slog mig att växlingen blir annorlunda. Antingen växlar man i tri-p
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:06Hej Tibor
Jag var i liknande läge som dig. Dels försöker man få ihop tränandet i livspysslet så därför är det mest lite intensivare cykelpass på 1 - 11/2 timme för min del och sedan var jag sugen på att byta cykel och stod i valet och kvalet mellan tempo
Hej Tibor
Jag var i liknande läge som dig. Dels försöker man få ihop tränandet i livspysslet så därför är det mest lite intensivare cykelpass på 1 - 11/2 timme för min del och sedan var jag sugen på att byta cykel och stod i valet och kvalet mellan tempo
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:07Var i Tyskland ligger Canyonfabriken?
Var i Tyskland ligger Canyonfabriken?
Quote from Elias Engqvist on 25 September 2012, 14:09I Koblenz.
I Koblenz.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:12Det ligger ett Canyonlager i Koblenz
Det ligger ett Canyonlager i Koblenz
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:15Ej säker men Koblenz tror jag. Står kanske på hemsidan?
Ej säker men Koblenz tror jag. Står kanske på hemsidan?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:17Enligt hemsidan har de också ett testlab i Pforzheim...
Enligt hemsidan har de också ett testlab i Pforzheim...
Quote from Elias Engqvist on 25 September 2012, 14:17Bra Marcus 🙂
Nåja, det beror väl på vad man menar med "tillverkar" men de flesta delar lär väl tillverkas i Kina och sätts ihop i Koblenz?
Bra Marcus 🙂
Nåja, det beror väl på vad man menar med "tillverkar" men de flesta delar lär väl tillverkas i Kina och sätts ihop i Koblenz?