Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 10:26Fråga till Marcus W och er andra som monterat båge/pinnar på linjecykeln: Får man inte fula märken på styret om man plockar bort bågen/pinnarna? Vad jag förstår är det metall mot metall som gäller. Eller drar man på nåt under för att skydda styret? Kan ka
Fråga till Marcus W och er andra som monterat båge/pinnar på linjecykeln: Får man inte fula märken på styret om man plockar bort bågen/pinnarna? Vad jag förstår är det metall mot metall som gäller. Eller drar man på nåt under för att skydda styret? Kan ka
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 11:42Jag har då inte brytt mig om eventuella repor på styret och visst blir det märken. Men om man vill kan man kanske tejpa eltejp el.liknande som skyddande skikt mellan styre och infästning.
Jag har då inte brytt mig om eventuella repor på styret och visst blir det märken. Men om man vill kan man kanske tejpa eltejp el.liknande som skyddande skikt mellan styre och infästning.
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 12:18Om man aldrig använder cykeln så ser den ganska ny ut.
Om man aldrig använder cykeln så ser den ganska ny ut.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:33Hmm, har funderat lite på de två bilderna lite längre upp, speciellt på Triathletcyklisten.. Det där med att sitta på sadeln med sittbenen ser inte riktigt möjligt ut på honom. Vad sittar han på egentligen, Petter-Nicklas eller vad?
Hmm, har funderat lite på de två bilderna lite längre upp, speciellt på Triathletcyklisten.. Det där med att sitta på sadeln med sittbenen ser inte riktigt möjligt ut på honom. Vad sittar han på egentligen, Petter-Nicklas eller vad?
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:41Perenium.
Perenium.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 08:57Perineum.
Perineum.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 15:25DET om något ger ju en domnad Petter-Nicklas!!! 🙁
Jag kan förstå att man klarar det i en sprint eller liknande, men 18 mil!!! Det är ju som att bli kastrerad! Inte konstigt att en temposadel har extra mjuk spets, men ändå! 🙁
Finns inga bättre lösninga
DET om något ger ju en domnad Petter-Nicklas!!! 🙁
Jag kan förstå att man klarar det i en sprint eller liknande, men 18 mil!!! Det är ju som att bli kastrerad! Inte konstigt att en temposadel har extra mjuk spets, men ändå! 🙁
Finns inga bättre lösninga
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 22:14Har man bra tryck i benen så blir det ju inte så mkt tyngd som går ner genom sadeln.
Jag får ofta mer ont på en niomilsrunda där jag kört lugnt än när jag tävlar på samma distans.
Har man bra tryck i benen så blir det ju inte så mkt tyngd som går ner genom sadeln.
Jag får ofta mer ont på en niomilsrunda där jag kört lugnt än när jag tävlar på samma distans.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 08:14Triatleten på bilden hänger rätt hårt på underarmarna också.
Triatleten på bilden hänger rätt hårt på underarmarna också.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 13:16Aha, ja så kan man ju göra: vila på armarna och benen istället för på sadeln... 🙂
Aha, ja så kan man ju göra: vila på armarna och benen istället för på sadeln... 🙂