Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:20Antagligen är det så med cykelramarna och komponenter så som med tennisracketar, golfklubbor o.s.v "Made in China". Min tävlingscyklistkompis köper numer sina ramar därifrån och bygger ihop sina hojar själv...
Antagligen är det så med cykelramarna och komponenter så som med tennisracketar, golfklubbor o.s.v "Made in China". Min tävlingscyklistkompis köper numer sina ramar därifrån och bygger ihop sina hojar själv...
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:24eller så monteras dom också i Kina.
eller så monteras dom också i Kina.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:35Som vanligt med David vet man inte om han frågar eller om han redan vet. 😉 Vilket som så bryr jag mig personligen inte så mycket om var mitt dyra tennisracket eller min nya hoj är tillverkade bara de funkar som de skall och gör det "jobb" jag förväntar m
Som vanligt med David vet man inte om han frågar eller om han redan vet. 😉 Vilket som så bryr jag mig personligen inte så mycket om var mitt dyra tennisracket eller min nya hoj är tillverkade bara de funkar som de skall och gör det "jobb" jag förväntar m
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:38Men du köpte hans gamla ram
>Jag köpte en Canyon med carbonram direkt från fabriken i Tyskland. En av mina cyklistkompisar hade tävlat på precis den ramen tidigare och var supernöjd.
Men du köpte hans gamla ram
>Jag köpte en Canyon med carbonram direkt från fabriken i Tyskland. En av mina cyklistkompisar hade tävlat på precis den ramen tidigare och var supernöjd.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:41Hehe ombytta roller för en gammal ordmärkare som mig själv här! (t+) Det skulle mina barn gilla att se. Jag menade en precis likadan ram. 🙂
Hehe ombytta roller för en gammal ordmärkare som mig själv här! (t+) Det skulle mina barn gilla att se. Jag menade en precis likadan ram. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:44Vi har den fina Canyontråden annars
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=428895
Vi har den fina Canyontråden annars
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=428895
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:57Vilket cykelmärke har inga komponenter från fabriker i Kina? Nämn minst ett.
Vilket cykelmärke har inga komponenter från fabriker i Kina? Nämn minst ett.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 15:01Ja du David den tråden på nio sidor orkar inte jag att läsa. Hann se att någon kommenterade din "Canyon bashing" och när man ser alla dina kommentarer är det väl så att man är böjd att hålla med.
Jag är i alla fall supernöjd med min Canyon hoj (med Campa
Ja du David den tråden på nio sidor orkar inte jag att läsa. Hann se att någon kommenterade din "Canyon bashing" och när man ser alla dina kommentarer är det väl så att man är böjd att hålla med.
Jag är i alla fall supernöjd med min Canyon hoj (med Campa
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 15:02Hero
Hero
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:44Man kan alltid "blinga" en cykel, men det är alltid bara motorn som räknas. Tempobågar och en fast forward stolpe är allt som behövs (17-1800 sek). Snittar du över 35 km/h på 90 km(OCH efter det spinger en mara på hygglig tid) kan du titta på annan hoj. S
Man kan alltid "blinga" en cykel, men det är alltid bara motorn som räknas. Tempobågar och en fast forward stolpe är allt som behövs (17-1800 sek). Snittar du över 35 km/h på 90 km(OCH efter det spinger en mara på hygglig tid) kan du titta på annan hoj. S