Quote from Funbeat user on 6 February 2013, 21:15Jag brukar ha mina kokta rödbetor i salladen eller käka dem som de är. Ska testa med juice ihop med träning.
Jag brukar ha mina kokta rödbetor i salladen eller käka dem som de är. Ska testa med juice ihop med träning.
Quote from Funbeat user on 6 February 2013, 21:33Injecera den för att slippa smaken? 😉
Injecera den för att slippa smaken? 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 08:31Vi har både juicemaskin och en rejäl mixer hemma, eftersom vi gör en hel del raw food. Vi gör ofta smoothies på banan, gröna blad (t.ex. spenat) och bär. Men att juica till exempel äpplen, morot, ingefära och/eller rödbetor och använda det istället för va
Vi har både juicemaskin och en rejäl mixer hemma, eftersom vi gör en hel del raw food. Vi gör ofta smoothies på banan, gröna blad (t.ex. spenat) och bär. Men att juica till exempel äpplen, morot, ingefära och/eller rödbetor och använda det istället för va
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 09:38+1 Jesper
+1 Jesper
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 09:55Jag brukar köpa mig en rödbetsjuice power juice på ni vet de där ... tyvärr så smakar den äpple. Jag undrar ibland varför görs all denna äppeljuice som smygs ner som utdrygning i en massa juicer? Jag gillar inte äppeljuice (annat än att koka kassler i)
Jag brukar köpa mig en rödbetsjuice power juice på ni vet de där ... tyvärr så smakar den äpple. Jag undrar ibland varför görs all denna äppeljuice som smygs ner som utdrygning i en massa juicer? Jag gillar inte äppeljuice (annat än att koka kassler i)
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 09:39Svenska skidlandslaget gjorde bra resultat i helgen och fler medaljer lär komma i veckan. Landslaget valde Beet-it Sports Stamina Shots för sin Nitrat uppladdning inför och under VM i Val di Fiemme. NU SIKTAR VI PÅ GULD!
Svenska skidlandslaget gjorde bra resultat i helgen och fler medaljer lär komma i veckan. Landslaget valde Beet-it Sports Stamina Shots för sin Nitrat uppladdning inför och under VM i Val di Fiemme. NU SIKTAR VI PÅ GULD!
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 10:59Om det nu är så att rödbetsjuice förbättrar ens löpningseffektivitet eller hur det var, skulle inte det vara moralisk fel att äta en preparat för att skaffa sig en fördel?
Om det nu är så att rödbetsjuice förbättrar ens löpningseffektivitet eller hur det var, skulle inte det vara moralisk fel att äta en preparat för att skaffa sig en fördel?
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2013, 11:22Ostmackor förbättrar också ens potential!
Ostmackor förbättrar också ens potential!
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 11:34Jämfört med att inte äta alls eller? 🙂
Jämfört med att inte äta alls eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 11:37Enkelt svar Andrew; Nej
Varför skulle det vara omoraliskt att äta grönsaker för att förbättra sin kapacitet
Enkelt svar Andrew; Nej
Varför skulle det vara omoraliskt att äta grönsaker för att förbättra sin kapacitet