Quote from Guest on 16 September 2008, 20:12Sakta men säkert nallar kommunalpolitikerna i Solna och Sundbyberg bit för bit av Ursviks rekreationsområde. Snart finns det inget kvar att springa i.
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Kymlinge
Är det bara jag som blir förbannad?
Sakta men säkert nallar kommunalpolitikerna i Solna och Sundbyberg bit för bit av Ursviks rekreationsområde. Snart finns det inget kvar att springa i.
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Kymlinge
Är det bara jag som blir förbannad?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:22jag har redan skrivit på!
jag har redan skrivit på!
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:29Toppen Peter (t+)
Jag vet inte vad politikerna tror de håller på med men Ursvik är ju faktiskt ett centralt område för många föreningar. Visst, planerna är långt in i framtiden men det är ju nu man kan påverka dem. När beslutet fattats är det ju så dags
Toppen Peter (t+)
Jag vet inte vad politikerna tror de håller på med men Ursvik är ju faktiskt ett centralt område för många föreningar. Visst, planerna är långt in i framtiden men det är ju nu man kan påverka dem. När beslutet fattats är det ju så dags
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:31Ett namn till är med på listan nu!
Ett namn till är med på listan nu!
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:48Nr 89 på listan.
Hoppas detta kan påverka politikerna att ta rätt beslut.
Nr 89 på listan.
Hoppas detta kan påverka politikerna att ta rätt beslut.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 16 September 2008, 21:06Nr 93!
Jag har både sprungit och åkt skidor där!
Jag vill ha Ursvik kvar!
Nr 93!
Jag har både sprungit och åkt skidor där!
Jag vill ha Ursvik kvar!
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:10Jag blir så glad, ju fler som skriver på ju gladare blir jag (L) (t+)
Jag vill också ha Ursvik kvar! Har ni sett hur nära spåren de är och gräver redan? Senast jag sprang där hade de grävt så nära spåret att de spänt upp plastband för att inte folk skul
Jag blir så glad, ju fler som skriver på ju gladare blir jag (L) (t+)
Jag vill också ha Ursvik kvar! Har ni sett hur nära spåren de är och gräver redan? Senast jag sprang där hade de grävt så nära spåret att de spänt upp plastband för att inte folk skul
Quote from Olof Robertson on 16 September 2008, 21:11Nr 94. Även om jag inte är berörd så är det så fruktansvärt trist att dom fördärvar grönområden på löpande band :/
Nr 94. Även om jag inte är berörd så är det så fruktansvärt trist att dom fördärvar grönområden på löpande band :/
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:13Jag har också skrivit på. Bor inte alls i närheten, men sprang 5 km där för bara några veckor sedan.
Kör hårt!
Jag har också skrivit på. Bor inte alls i närheten, men sprang 5 km där för bara några veckor sedan.
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:21Nummer 96 är jag!
Nummer 96 är jag!