Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:23påskrivet....nr 97
påskrivet....nr 97
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:33Alla ni som har bloggar på andra sidor osv se till att ha länken väl synlig! 91 namn räcker inte långt.
Är det nån som har koll på om de ska ta mer av Kymlinge/Ursvik dela gärna med er!
Alla ni som har bloggar på andra sidor osv se till att ha länken väl synlig! 91 namn räcker inte långt.
Är det nån som har koll på om de ska ta mer av Kymlinge/Ursvik dela gärna med er!
Quote from Urban Nilsson on 16 September 2008, 21:38Signat. Frågan är hur nära ett naturskyddsområde man får bygga en högriskbyggnad? Stora delar av kymlinge är ju naturskyddat enligt lag men hur långt ifrån får en dyl byggnad byggas lagligt? Chansar politikerna lite för att kunna utnyttja läget?
Signat. Frågan är hur nära ett naturskyddsområde man får bygga en högriskbyggnad? Stora delar av kymlinge är ju naturskyddat enligt lag men hur långt ifrån får en dyl byggnad byggas lagligt? Chansar politikerna lite för att kunna utnyttja läget?
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2008, 21:48Jag sprang milspåret där i onsdags och en bit av det var alldeles sönderkört av grävmaskiner(?) för dom har byggt en betongbro rakt in mot spåret som såvitt jag vet inte fanns veckan innan... Fattar inte varför bron är där om inte man ska bygga nåt mera d
Jag sprang milspåret där i onsdags och en bit av det var alldeles sönderkört av grävmaskiner(?) för dom har byggt en betongbro rakt in mot spåret som såvitt jag vet inte fanns veckan innan... Fattar inte varför bron är där om inte man ska bygga nåt mera d
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:58Härligt att flera skriver på! Sprid detta runt och vitt. Bron är enligt uppgift en gång- och cykelbro för att koppla ihop de två sidorna av järnvägen och s a s utöka området. Det ska bli cykelbana hela dalgången och mot Kista/Ursvik. Fördelen är ju att de
Härligt att flera skriver på! Sprid detta runt och vitt. Bron är enligt uppgift en gång- och cykelbro för att koppla ihop de två sidorna av järnvägen och s a s utöka området. Det ska bli cykelbana hela dalgången och mot Kista/Ursvik. Fördelen är ju att de
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2008, 22:03Det var rena lerdiket då iaf men det torkar väl ihop. Då kanske det var en bra bro då! (Nu har jag skrivit på också!)
Det var rena lerdiket då iaf men det torkar väl ihop. Då kanske det var en bra bro då! (Nu har jag skrivit på också!)
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 07:08Nr 108
Grönt är skönt!
Nr 108
Grönt är skönt!
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 07:08Är nr. 107 på listan.
Är nr. 107 på listan.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 09:00Skrivit på - självklart!!!
Skrivit på - självklart!!!
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 21:01Ursvik ligger lite för långt bort för min del, men klart man stöttar er som vill springa där. (L)
Blev nr 128
Ursvik ligger lite för långt bort för min del, men klart man stöttar er som vill springa där. (L)
Blev nr 128