Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:06Sorry, vill människor bo i stan ska de få göra det - skyskrapor åt folket! (t+) OCH rejäla grönomroden.
Sorry, vill människor bo i stan ska de få göra det - skyskrapor åt folket! (t+) OCH rejäla grönomroden.
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:20När man åker Slussen-Nacka med buss finns det en stor fotbollsplansbur på ett av hustaken. Kreativ lösning.
Höghusen i Bagartorp, Blåkulla och Sergels torg tycker jag inte är missprydande. Eller Wennergrens center, Kista tower och den nya kåken de bygger
När man åker Slussen-Nacka med buss finns det en stor fotbollsplansbur på ett av hustaken. Kreativ lösning.
Höghusen i Bagartorp, Blåkulla och Sergels torg tycker jag inte är missprydande. Eller Wennergrens center, Kista tower och den nya kåken de bygger
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:21En parantes. Ett alternativ till att bygga på höjden är inte att inse att folk inte kan bo på samma ställe, eller...? Alternativ är väl snarare isåfall att gräva neråt och (motsatsen till höjden) 😉
Nä, ärligt talat har vi inte mycket höghus i det här la
En parantes. Ett alternativ till att bygga på höjden är inte att inse att folk inte kan bo på samma ställe, eller...? Alternativ är väl snarare isåfall att gräva neråt och (motsatsen till höjden) 😉
Nä, ärligt talat har vi inte mycket höghus i det här la
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 17:02Jag är nummer 174!
Ingen tvekan om att skriva på. vi behöver ju ha våra gröna lungor i stan!
Jag är nummer 174!
Ingen tvekan om att skriva på. vi behöver ju ha våra gröna lungor i stan!