Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 17:42Det vore ju coolt 🙂
Det vore ju coolt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:39Det vore faktiskt kul! Göteborg någon?
Det vore faktiskt kul! Göteborg någon?
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 17:22Vet inte om ni redan sett det här?
http://polisen.se/Stockholms_lan/sv/Aktuellt/Nyheter/Stockholm/okt-dec/Jogga-eller-promenera-med-poliskontoret-Alvsjo/
Vet inte om ni redan sett det här?
http://polisen.se/Stockholms_lan/sv/Aktuellt/Nyheter/Stockholm/okt-dec/Jogga-eller-promenera-med-poliskontoret-Alvsjo/
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:17http://blogg.svd.se/maratonbloggen?ID=21074#articlecomments
Första reaktionen var att det var väl nytt och spännande, men sedan funderade jag lite till. Jag anser att detta är slöseri med polisens tid. (t-)
Den rätta vägen för de som vill ha sällskap är
http://blogg.svd.se/maratonbloggen?ID=21074#articlecomments
Första reaktionen var att det var väl nytt och spännande, men sedan funderade jag lite till. Jag anser att detta är slöseri med polisens tid. (t-)
Den rätta vägen för de som vill ha sällskap är
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:19Det går annars att köra intervaller på polisens hundträning.
Det går annars att köra intervaller på polisens hundträning.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 08:21Jag tror att polisen ser det som en möjlighet att få en mer avslappnad relation till medborgarna och en möjlighet att prata med medborgarna om vad de tycker om polisen och vad de vill ha ut av polisen.
Så jag tror inte att det bara handlar om att polisen
Jag tror att polisen ser det som en möjlighet att få en mer avslappnad relation till medborgarna och en möjlighet att prata med medborgarna om vad de tycker om polisen och vad de vill ha ut av polisen.
Så jag tror inte att det bara handlar om att polisen
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 08:52Polisen ska väl även ha fysträning på sitt schema så tror inte det tar av deras resurser så mycket.
Sen är det väl också så att det inte handlar så mycket om de faktiska riskerna att råka ut för något i spåret utan upplevelsen av otrygghet och rädsla. Po
Polisen ska väl även ha fysträning på sitt schema så tror inte det tar av deras resurser så mycket.
Sen är det väl också så att det inte handlar så mycket om de faktiska riskerna att råka ut för något i spåret utan upplevelsen av otrygghet och rädsla. Po
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 09:41Vad jag menade med att involvera polisen var mer av frivillig karaktär. Vissa poliser tränar ju på fritiden och då kanske de kunde ställa upp i alla fall.
Polisens arbetstidsförlagda fysträningar ligger oftast på dagtid och då är ju inte trygghetsproble
Vad jag menade med att involvera polisen var mer av frivillig karaktär. Vissa poliser tränar ju på fritiden och då kanske de kunde ställa upp i alla fall.
Polisens arbetstidsförlagda fysträningar ligger oftast på dagtid och då är ju inte trygghetsproble
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:05Om man inte vill springa själv i mörkret så lyfter man på luren och ringer närmaste löpar/orienterarklubb.
Ni som bor på Söder och dricker latte (H) , kolla med Centrum OK. De har som policy att man skall kunna åka kollektivt till deras arrangemang.
"Kl
Om man inte vill springa själv i mörkret så lyfter man på luren och ringer närmaste löpar/orienterarklubb.
Ni som bor på Söder och dricker latte (H) , kolla med Centrum OK. De har som policy att man skall kunna åka kollektivt till deras arrangemang.
"Kl
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 07:48Ger mig in i diskussionen lite sent kanske men men...
Kamsportstränad eller ej... som offer har man naglar, skalle och knän att ta till, dessa skall träffa ögon, näsrygg och pung.
Det är bara så förbenat sorgligt att någon över huvud taget skall behöva
Ger mig in i diskussionen lite sent kanske men men...
Kamsportstränad eller ej... som offer har man naglar, skalle och knän att ta till, dessa skall träffa ögon, näsrygg och pung.
Det är bara så förbenat sorgligt att någon över huvud taget skall behöva