Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 11:46"Speeddating" for the win! (t+)
Dvs hellre en man var tredje minut än en i halvtimmen. Fast där jag springer är det snarare NOLL personer/runda så jag antar att OM jag möter någon borde jag kanske bli lite nervös... trots allt?
(typ vad f_n gör han här?!
"Speeddating" for the win! (t+)
Dvs hellre en man var tredje minut än en i halvtimmen. Fast där jag springer är det snarare NOLL personer/runda så jag antar att OM jag möter någon borde jag kanske bli lite nervös... trots allt?
(typ vad f_n gör han här?!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:01Håller med, hellre många än få. Om en av dem är ett rötägg är chansen god att det finns bra killar i närheten som kan ge fansskapet en lavett så han flyger rakt in i nästa torsdag.
Håller med, hellre många än få. Om en av dem är ett rötägg är chansen god att det finns bra killar i närheten som kan ge fansskapet en lavett så han flyger rakt in i nästa torsdag.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:38Spring gärna på dagen, om ni har möjlighet i dagsljus. Inte precis pga rädslan/risken, utan för hälsans skull så här års. Jag sprang & åkte skidor mkt i mörker förra vintern och upptäckte att jag missade dagsljuset nästan helt för då var jag inne under de
Spring gärna på dagen, om ni har möjlighet i dagsljus. Inte precis pga rädslan/risken, utan för hälsans skull så här års. Jag sprang & åkte skidor mkt i mörker förra vintern och upptäckte att jag missade dagsljuset nästan helt för då var jag inne under de
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:46undervintern för hälsans skull - yes spring på dagen om det går - kroppen mår bra av att vara ute i "dagsljus"
TRäffar hellre flera löpare på "kvällen" än få...peppa peppa hittills har jag haft jobbiga incidenter på t-banan, firmafest ( bara för att jag
undervintern för hälsans skull - yes spring på dagen om det går - kroppen mår bra av att vara ute i "dagsljus"
TRäffar hellre flera löpare på "kvällen" än få...
peppa peppa hittills har jag haft jobbiga incidenter på t-banan, firmafest ( bara för att jag
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:49Tack för erbjudandet Shamala, jag uppskattar det verkligen. Däremot är jag inte säker på att jag klarar av att passa bestämda tider, jag klämmer liksom in löpningen där jag kan bara.
Tack för erbjudandet Shamala, jag uppskattar det verkligen. Däremot är jag inte säker på att jag klarar av att passa bestämda tider, jag klämmer liksom in löpningen där jag kan bara.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:51ingen fara - förstår helt....man klämma in passet där det finns tid! 🙂
ingen fara - förstår helt....man klämma in passet där det finns tid! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 22:26Tycker att dom flesta tipsen som har tagits upp är jättebra. Själv har jag fördelen att kunna springa dagtid eftersom jag jobbar natt, men "bara" för det så är jag ju inte "säker" tyvärr händer det otrevliga saker även dagtid (har dock haft turen att inte
Tycker att dom flesta tipsen som har tagits upp är jättebra. Själv har jag fördelen att kunna springa dagtid eftersom jag jobbar natt, men "bara" för det så är jag ju inte "säker" tyvärr händer det otrevliga saker även dagtid (har dock haft turen att inte
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:11Jo, jag brukar lämna en lapp till maken när jag ger mig ut och springer tidiga mornar, med en beskrivning av min planerade runda & hur dags jag stack ut. Tanken att ligga medvetslös och nerkyld i ett folktomt orienterarspår - eller var man nu lyckats stäl
Jo, jag brukar lämna en lapp till maken när jag ger mig ut och springer tidiga mornar, med en beskrivning av min planerade runda & hur dags jag stack ut. Tanken att ligga medvetslös och nerkyld i ett folktomt orienterarspår - eller var man nu lyckats stäl
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:38Oj, vilket gensvar det blev på den här tråden. Jätteintressanta diskussioner.
Efter att ha läst allt så kommer nog min strategi vara att i den mån det går hitta någon att springa med eller nån som cyklar med.
Att vara förberedd mentalt på vad som kan hän
Oj, vilket gensvar det blev på den här tråden. Jätteintressanta diskussioner.
Efter att ha läst allt så kommer nog min strategi vara att i den mån det går hitta någon att springa med eller nån som cyklar med.
Att vara förberedd mentalt på vad som kan hän
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 17:58Hej!
Vi är ett stort gäng som springer i Hagaparken, Stockholm flera kvällar i veckan. Vet inte riktigt var du bor Tove, men är det i Stockholmstrakten är det bara att hänga på running sweden-gänget (du hittar oss på www.runningsweden.se).Rubin
Hej!
Vi är ett stort gäng som springer i Hagaparken, Stockholm flera kvällar i veckan. Vet inte riktigt var du bor Tove, men är det i Stockholmstrakten är det bara att hänga på running sweden-gänget (du hittar oss på http://www.runningsweden.se).
Rubin