Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningrädsla i mörkret/bodyguard
You need to log in to create posts and topics.

Gå gärna med i en löparklubb. Då träffar ni många löpare och ni hittar säkert bra gäng att ut och springa med.

Jag har funderat på att "annonsera" vissa löppass i förväg för att erbjuda sällskap, men det är ju så svårt att komma ut till alla. Alla som löper hänger ju inte på funbeat eller Facebook.

Nån som har några ideér kring det?

funbeat är nog det bästa trots allt.

Inte mail iallafall
Hur många löpare kan Västerås ha - 1000? och skulle alla annonsera via mail så skulle jag byta mail...

Kanske kan vara en funktion att fixa här på FB "dagens planerade träningspass" där man kan söka på ort, tid och sport... perfek

Jag har inte använt det själv, men det finns väl redan en funktion på funbeat för gemensamma träningar Man kan "bjuda in" via sin träningsdagbok, och hotta andras träning via träningskompisar.

Jo men som ensam brud vill man ju inte annonsera ut att man ska ut och springa? "Tja, tjej 24 år som tänkte springa lite. Vill helst inte vara själv. Time and place: "

Känns lite som att... be om det?

Om inget annat så är det bra info när bostaden ska tömmas.

men att skriva
"Någon som är sugen på att springa BB spåret vid kl AA? - svara helst via pm"
Då kan du få en ide om någon kommer att dyka upp eller ej....

Det allra bästa vore kanske i alla fall om det kom en inbjudan från låt säga polisen. De jag känner är i alla fall i hyfsad form så de klarar av både 5 och 10K. Kanske något att ta upp med polisens volontärer.

Tomas: Klockren idé!! Jag flyttar nu till Varberg. Känner en kille där som jobbar på polisen och jag ska ta upp den idén med honom...