Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:15Körde du med Snuskburk?
Körde du med Snuskburk?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:31Borde inte gainer vara ett bra alternativ? Jag har en med vitargo, 344 kcal/serving som säkert funkar att höja till 500. Det är ju dessutom vätska med.
Borde inte gainer vara ett bra alternativ? Jag har en med vitargo, 344 kcal/serving som säkert funkar att höja till 500. Det är ju dessutom vätska med.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:42Gainer är säkert ett bra alternativ...rik på energi men inget jag skulle vilja sippa på under en cykeltur. Testa.
Gainer är säkert ett bra alternativ...rik på energi men inget jag skulle vilja sippa på under en cykeltur. Testa.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:58Mars tycker jag är ett utmärkt alternativ. Mer kolhydrater och mindre fett än ex snickers. Dessutom är de väldigt lättuggade. Enda nackdelen är att de blir lite väl kladdiga om det är för varmt.
Har kört två vätternrundor på i huvudsak mars
Mars tycker jag är ett utmärkt alternativ. Mer kolhydrater och mindre fett än ex snickers. Dessutom är de väldigt lättuggade. Enda nackdelen är att de blir lite väl kladdiga om det är för varmt.
Har kört två vätternrundor på i huvudsak mars
Quote from Ebba Johansson on 18 May 2010, 22:26jag har som Joakim också kört en vr-runda på mars och tuggar mars även under längre turer, det funkar bra för mig och magen dock har man rätt mycket klibb i munnen efteråt...
Annars är ju hedelrliga bananer bra, tar bara lite för stor plats, knixigt att s
jag har som Joakim också kört en vr-runda på mars och tuggar mars även under längre turer, det funkar bra för mig och magen dock har man rätt mycket klibb i munnen efteråt...
Annars är ju hedelrliga bananer bra, tar bara lite för stor plats, knixigt att s
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 22:53Jag brukar påbörja skalandet av banan samt öppnandet av godisförpackningen innan jag ger mig iväg så går det enklare att äta i farten.
Käkar Twix (vill fortfarande kalla dem Raider), Kexchoklad och/eller bananer på långpass. Vatten är drycken som gäller,
Jag brukar påbörja skalandet av banan samt öppnandet av godisförpackningen innan jag ger mig iväg så går det enklare att äta i farten.
Käkar Twix (vill fortfarande kalla dem Raider), Kexchoklad och/eller bananer på långpass. Vatten är drycken som gäller,
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:41"Lære kroppen og brenne fet". Du klarer ikke og lære kroppen å brenne fett i det tempo kroppen har behov for under VR.
Den må ha tilførsel av Carbo i en eller annen form. Banan (delt i to før start), brød med honning, masariner, Carbo bars, Sportsdrikk,
"Lære kroppen og brenne fet". Du klarer ikke og lære kroppen å brenne fett i det tempo kroppen har behov for under VR.
Den må ha tilførsel av Carbo i en eller annen form. Banan (delt i to før start), brød med honning, masariner, Carbo bars, Sportsdrikk,
Quote from Lena O on 19 May 2010, 06:56Lära kroppen att bränna fett?
Jag tror efter 5miljoner års utveckling att kroppen klara av den biten utan att vi behöver ta för mycket hänsyn till vad vi stoppa i oss.
Lära kroppen att bränna fett?
Jag tror efter 5miljoner års utveckling att kroppen klara av den biten utan att vi behöver ta för mycket hänsyn till vad vi stoppa i oss.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:58Tack igen för alla inlägg! Inte ett enda av dem förespråkar träning på energisnål diet vilket jag också ville få bekräftat! Tack för det! Jag har blivit lite fundersam av de artiklar jag läst om de som förespråkar väldigt lite energi under träning så det
Tack igen för alla inlägg! Inte ett enda av dem förespråkar träning på energisnål diet vilket jag också ville få bekräftat! Tack för det! Jag har blivit lite fundersam av de artiklar jag läst om de som förespråkar väldigt lite energi under träning så det
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:36Då lär du inte effektivisera din metabolism.
Träning är Träning och Tävling är Tävling.
Då lär du inte effektivisera din metabolism.
Träning är Träning och Tävling är Tävling.