Quote from ellen olsson on 25 July 2009, 13:17> Fredrik, nya rön betyder inte per automatik att gamla rön är fel.
Nej, men en del långtgående tolkningar som man gjort av de gamla rönen är inte korrekta i ljuset av de nya rönen.
> Fredrik, nya rön betyder inte per automatik att gamla rön är fel.
Nej, men en del långtgående tolkningar som man gjort av de gamla rönen är inte korrekta i ljuset av de nya rönen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 13:21Fredrik: en jättebra och viktig distinktion! Ofta dras för långt gångna slutsatser av det man faktiskt ser. (Det händer ju inte bara i träningsmagasinen...)
Fredrik: en jättebra och viktig distinktion! Ofta dras för långt gångna slutsatser av det man faktiskt ser. (Det händer ju inte bara i träningsmagasinen...)
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 15:59Tackar & bockar för alla kommentarer! Nu skall jag bara låta middagen smälta undan för att sedan ge mig ut på två LUGNA mil och faktiskt njuta....(Hoppas bara det känns lika gött i soffan efteråt......)
Tackar & bockar för alla kommentarer! Nu skall jag bara låta middagen smälta undan för att sedan ge mig ut på två LUGNA mil och faktiskt njuta....(Hoppas bara det känns lika gött i soffan efteråt......)