Quote from Guest on 15 September 2011, 21:23Hej alla Löparvänner
Jag sprang på en bra sida som jag tror kommer att hjälpa , inte bara mig utan även
alla som tränar.
Kände att den här vill jag dela med mig av .http://www.ludd.luth.se/~torger/running/springa.html
Hej alla Löparvänner
Jag sprang på en bra sida som jag tror kommer att hjälpa , inte bara mig utan även
alla som tränar.
Kände att den här vill jag dela med mig av .http://www.ludd.luth.se/~torger/running/springa.html
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:33Wow, grym sida, man tackar!
Wow, grym sida, man tackar!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:42Det var så lite
Det var så lite
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:07Riktigt nördigt & intressant! 🙂
Riktigt nördigt & intressant! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 10:22Tackar för tipset. 🙂
Tackar för tipset. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 09:10Suverän artikel på alla sätt!
Men jag håller inte alls med om att löptekniken gör så lite som några procent? Att klara långa distanser på hyfsade tider förutsätter att man jobbar in ett energieffektivt löpsteg OCH har en bra uthållighet. Vad blir det för
Suverän artikel på alla sätt!
Men jag håller inte alls med om att löptekniken gör så lite som några procent? Att klara långa distanser på hyfsade tider förutsätter att man jobbar in ett energieffektivt löpsteg OCH har en bra uthållighet. Vad blir det för
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:29Håller med dig Anders , tror att vi som är motionärer tjänar mer på att fila till våran teknik,
Håller med dig Anders , tror att vi som är motionärer tjänar mer på att fila till våran teknik,
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:42Tack för tipset! Grym läsning och otroligt peppande att även för mig som plattfotare våga mig på minimalist-trenden =)
Tack för tipset! Grym läsning och otroligt peppande att även för mig som plattfotare våga mig på minimalist-trenden =)
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:59Så länge man tänker på att rätt löpsteg för 6 min/km inte är samma som rätt steg för 3,30 min/km ... . Tror många nybörjare/långsamlöpare gör det onödigt svårt för sig när de försöker ta till sig steg för mycket högre fart än vad de har kraft/benstyrka at
Så länge man tänker på att rätt löpsteg för 6 min/km inte är samma som rätt steg för 3,30 min/km ... . Tror många nybörjare/långsamlöpare gör det onödigt svårt för sig när de försöker ta till sig steg för mycket högre fart än vad de har kraft/benstyrka at
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 22:13Hear, hear...
Hear, hear...