Quote from Emma Sjöberg on 29 September 2010, 12:23JAg orkar snart inte hålla tummarna längre..
JAg orkar snart inte hålla tummarna längre..
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 13:03Jag hade tänkt mig att Kadens skulle twittra om det i samma sekund som domen meddelas. Så verkar dock inte vara fallet.
Jag hade tänkt mig att Kadens skulle twittra om det i samma sekund som domen meddelas. Så verkar dock inte vara fallet.
Quote from Niklas Kanerot on 29 September 2010, 13:27www.sydsvenskan.se/lund
(t-)
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 13:29Fritt fram att köra på oss med andra ord, så länge man smiter så det inte går att bevisa.
Fritt fram att köra på oss med andra ord, så länge man smiter så det inte går att bevisa.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 13:30Helt jävla vansinnigt! Då är det alltså avgjort att vi cyklister är trafikens paria :@
Helt jävla vansinnigt! Då är det alltså avgjort att vi cyklister är trafikens paria :@
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 29 September 2010, 13:34Alla klubbar som är ute och kör klunga ska alltså köra på cykelvägen...
Alla klubbar som är ute och kör klunga ska alltså köra på cykelvägen...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 13:39Dags att maila Beatrice Ask?
Dags att maila Beatrice Ask?
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 13:39Snyggt... Om Andreas hade promenerat, hade det varit ok att köra på honom då också?
Snyggt... Om Andreas hade promenerat, hade det varit ok att köra på honom då också?
Quote from Camilla Höög on 29 September 2010, 13:40Andreas borde ha hävdat att det var lämpligare med tanke på färdmålet att färdas på vägbanan. Nu valde han vägbanan för det var säkrare.
Andreas borde ha hävdat att det var lämpligare med tanke på färdmålet att färdas på vägbanan. Nu valde han vägbanan för det var säkrare.
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2010, 13:41Jag förutsätter att detta överklagas till hovrätten samt att någon anmäler åklagaren till JO för att han underlåtit att åtala bilföraren för smitning.
Jag förutsätter att detta överklagas till hovrätten samt att någon anmäler åklagaren till JO för att han underlåtit att åtala bilföraren för smitning.