Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:09"En löpare som ännu inte har gjort milen på under en timme är stadd i sådan utveckling att jämförelsetiderna snabbt förändras. "
det där ställer jag mig väldigt tveksam till. Gäller det alla åldersgrupper och bägge könen? Hela befolkningen? Tror att den
"En löpare som ännu inte har gjort milen på under en timme är stadd i sådan utveckling att jämförelsetiderna snabbt förändras. "
det där ställer jag mig väldigt tveksam till. Gäller det alla åldersgrupper och bägge könen? Hela befolkningen? Tror att den
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 14:18Nu har jag i alla fall skaffat mig ytterligare ett resultat att jämföra med. Mina 21:22 (i halvkrassligt tillstånd) i går på 5 km stämde rätt så bra med mitt resultat på 3,2 km. Om jag är lika bra tränad för milen visar sig nästa söndag.
Nu har jag i alla fall skaffat mig ytterligare ett resultat att jämföra med. Mina 21:22 (i halvkrassligt tillstånd) i går på 5 km stämde rätt så bra med mitt resultat på 3,2 km. Om jag är lika bra tränad för milen visar sig nästa söndag.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:24För min del stämmer det nästan löjligt bra om jag kollar på www.attackpoint.org.
5k i teorin: 18:23
5k i praktiken: 18:23 (Bellmanstafetten, egenknäppt tid)
10k i teorin: 38:08
10k i praktiken: 38:08 (bana)
Halvmara i teorin: 1:24:22
Halvmara i praktike
För min del stämmer det nästan löjligt bra om jag kollar på http://www.attackpoint.org.
5k i teorin: 18:23
5k i praktiken: 18:23 (Bellmanstafetten, egenknäppt tid)
10k i teorin: 38:08
10k i praktiken: 38:08 (bana)
Halvmara i teorin: 1:24:22
Halvmara i praktike