Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte vi kunde dela med oss av raggning och flirt tips, sen hade det liksom varit kul att höra uppföljningen på detta... Funkade det eller inte? Nån som har något kul att förtälja?

Just i skrivandets stund har jag inte något att dela med mig av.. men j

Talar vi endast om ragg/flirt här eller även tips hur man träffar någon seriöst?

Flirt:
Om man bara vill "må-bra-flirta" (sånt flirtande som det till och med är ok att ägna sig åt när man inte är singel) är mitt tips helt enkelt att ge sig ut och knata

Självklart även seriöst.. 😉 Bra tips!

Just nu utövar jag flirt på jobbet 😉 Ny för dagen!!

detta är inget flört tips i den bemärkelsen kanske, men nått jag märkt är att ju mindre intresse jag visar för tjejer ju mer intresse visar de för mig.;)

Ja du Johan.. den e klurig..

Hur är det med er grabbar då? Hur vill ni att man ska flirta med er?

Vi gillar "raka puckar". 🙂

T.ex. så är det intressantare och trevligare om en tjej visar intresse istället för att spela svårfångad. Jag orkar vanligtvis inte bry mig om det ska hållas på och tramsa...

Ögonkontakt ooch ett leende går väldigt långt. Småflörtar med affärsbiträden och andra kan förgylla en dag om man känner att man får kontakt. Det behöver inte leda någonstans (det förväntas inte leda någonstans) men bara det där att någon verkat intresser

Jag (inte singel f.n.) måste tipsa om ett ställe som verkar vara ett toppenställe för sportiga singlar: Sportaffären (H:) där bara kryllar det av trevliga, sportintresserade människor som antagligen inte bara flirtar för att få sälja 😀

/Stina, stammis p

haha, men om de bara är intreserad av att sälja? 😛

Då räcker det för mig som inte är singel 😀 Det ger mig dagens kick 😉