Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:09Då är vi två då Emelie!
Förstår inte riktigt tjusningen med att berätta alla detaljer om killen och sexlivet?
Har själv fått höra en del grejer av tjejkompisar som jag nog helst sluppit att höra!
Hade min kille(rent hypotetiskt då givetvis) berättat greje
Då är vi två då Emelie!
Förstår inte riktigt tjusningen med att berätta alla detaljer om killen och sexlivet?
Har själv fått höra en del grejer av tjejkompisar som jag nog helst sluppit att höra!
Hade min kille(rent hypotetiskt då givetvis) berättat greje
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 00:15man skryter a l d r i g om sina "erövringar" och man diskuterar/betygsätter dem heller aldrig. Punkt.
i min ungdoms glansdagar slog jag till med en fantastisk raggningsreplik som jag i mitt omtöcknade tillstånd trodde skulle testa tjejens humor.
Hon, en
man skryter a l d r i g om sina "erövringar" och man diskuterar/betygsätter dem heller aldrig. Punkt.
i min ungdoms glansdagar slog jag till med en fantastisk raggningsreplik som jag i mitt omtöcknade tillstånd trodde skulle testa tjejens humor.
Hon, en
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 06:42"Din bror har hånglat med min lillasyster, så ikväll ska vi hämnas!"
"Din bror har hånglat med min lillasyster, så ikväll ska vi hämnas!"
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 07:22Men Anders, om man inte HAR någon bror då? Är det bara att spela blond och nicka då? 😉
Men Anders, om man inte HAR någon bror då? Är det bara att spela blond och nicka då? 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:34Håkan: ursäkta om jag missminner mig, men var det inte du som skulle åka utomlands och erövra och sen posta bilder osv?
Håkan: ursäkta om jag missminner mig, men var det inte du som skulle åka utomlands och erövra och sen posta bilder osv?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:41Håkan kanske har en rservplan också Jenny 🙂 kan aldrig vara säker nog 😉
kul att se dig 😀
Håkan kanske har en rservplan också Jenny 🙂 kan aldrig vara säker nog 😉
kul att se dig 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 16:27Ja, den repliken förutsätter ju faktiskt att man vet att hon har en bror... och det är mycket enklare om man vet ATT de faktiskt har hånglat med ens lillasyster. 😉
Ja, den repliken förutsätter ju faktiskt att man vet att hon har en bror... och det är mycket enklare om man vet ATT de faktiskt har hånglat med ens lillasyster. 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 16:46jenny,
ujujujuj, jag har varit utomlands och jag erövrade Rhodos i stor stil ... tyvärr verkar det inte ha blivit så bra bilder. Jag vet inte alls varför menääää, njae, inte så många bilder alls faktiskt *ler oskyldigt*
jenny,
ujujujuj, jag har varit utomlands och jag erövrade Rhodos i stor stil ... tyvärr verkar det inte ha blivit så bra bilder. Jag vet inte alls varför menääää, njae, inte så många bilder alls faktiskt *ler oskyldigt*
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 23:06Bästa/sämsta raggningsrepliken.... Ska vi bryta arm!?!
Hehe
Bästa/sämsta raggningsrepliken.... Ska vi bryta arm!?!
Hehe
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 02:48Jag rekomenderar att dra en riktigt dålig raggningreplik med glimten i ögat, i stil med "hej kexet, står du här och smular". Det är en bra isbrytare.
Annars brukar jag spontant kläcka ur mig "Oj vilka vackra ögon/ansikte/ben/valfri egenskap" och sen låts
Jag rekomenderar att dra en riktigt dålig raggningreplik med glimten i ögat, i stil med "hej kexet, står du här och smular". Det är en bra isbrytare.
Annars brukar jag spontant kläcka ur mig "Oj vilka vackra ögon/ansikte/ben/valfri egenskap" och sen låts