Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:50precis precis...
precis precis...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:27gubbslem
gubbslem
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:01Ha ha ..sicken lirare..(alla grabbar här beundrar han mod i hemlighet medans vi officielt tycker att han är sååå förfärlig!)
Helt ärligt...raggningsrepliker fukar inte...inte bjuda på drinkar heller...det är nog det sämsta tricket....jag bjuder bara på n
Ha ha ..sicken lirare..(alla grabbar här beundrar han mod i hemlighet medans vi officielt tycker att han är sååå förfärlig!)
Helt ärligt...raggningsrepliker fukar inte...inte bjuda på drinkar heller...det är nog det sämsta tricket....jag bjuder bara på n
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:33Klart det funkar att bjuda på drinkar, gäller bara att veta vilka
Klart det funkar att bjuda på drinkar, gäller bara att veta vilka
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:28Fast som tjej måste jag ju lägga till att nej det fungerar inte att bjuda mig på drinkar och dansa? ja om man dansar! men det finns allt för många killar som försöker dansa och sen bara slemmar sig. Prata är det bästa och då kanske inte som "min" praktik
Fast som tjej måste jag ju lägga till att nej det fungerar inte att bjuda mig på drinkar och dansa? ja om man dansar! men det finns allt för många killar som försöker dansa och sen bara slemmar sig. Prata är det bästa och då kanske inte som "min" praktik
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:32Emelie!
Tjejer är rätt grova också...dessutom oftast mer personliga...
Emelie!
Tjejer är rätt grova också...dessutom oftast mer personliga...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:34INte jag, jag är inte som alla andra 😉 vadå personliga?
INte jag, jag är inte som alla andra 😉 vadå personliga?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:36Jo grabbar kan vara grova om tjejer generellt...eller slänga en öppen kommetar.
Tjejer har en tendens att bli personliga när de kommer ihop sig...dvs prata om snopp storlekar..hur den ena eller andra killen är i sängen...
Du anar inte vad jag fått veta
Jo grabbar kan vara grova om tjejer generellt...eller slänga en öppen kommetar.
Tjejer har en tendens att bli personliga när de kommer ihop sig...dvs prata om snopp storlekar..hur den ena eller andra killen är i sängen...
Du anar inte vad jag fått veta
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:50Jo jag vet magnus, mina kompisar är likadana, men jag är facktist inte sån, det är nog något fel på mig..
Jo jag vet magnus, mina kompisar är likadana, men jag är facktist inte sån, det är nog något fel på mig..
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 21:33okej jag hörde något roligt!
MIn kompis hade varit ute i GBG satt på bussen hem till kärra klockan var ca 02, när hon är en hållplats hemmifrån,sticker en kille frma sin mobil där han skrivit ett medelande med texten "vill du följa med mig hem?"
- Vart gå
okej jag hörde något roligt!
MIn kompis hade varit ute i GBG satt på bussen hem till kärra klockan var ca 02, när hon är en hållplats hemmifrån,sticker en kille frma sin mobil där han skrivit ett medelande med texten "vill du följa med mig hem?"
- Vart gå