Quote from Lotta Lindström on 18 February 2007, 22:17Åhhh.... Du tänker så... 😀
Åhhh.... Du tänker så... 😀
Quote from ellen olsson on 18 February 2007, 22:35> Jag gissar på att det gick jättebra för Sophia.. eftersom hon inte har svarat och det är söndagläggdags nu
Av tiden för inlägget så fick jag intrycket att det skrevs efter middagen men det blev kanske uppföljning idag... 😉
> Jag gissar på att det gick jättebra för Sophia.. eftersom hon inte har svarat och det är söndagläggdags nu
Av tiden för inlägget så fick jag intrycket att det skrevs efter middagen men det blev kanske uppföljning idag... 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 10:13hehe. Jag var inne och kollade både igår och idag, men inte fattade jag att det var mig ni pratade om 🙂
Jag är nog lite förvirrad...Middagen ja.. Den var mycket trevlig, även om det inte riktigt blev som jag trodde.. Han bjöd dit sin bästa kompis och
hehe. Jag var inne och kollade både igår och idag, men inte fattade jag att det var mig ni pratade om 🙂
Jag är nog lite förvirrad...
Middagen ja.. Den var mycket trevlig, även om det inte riktigt blev som jag trodde.. Han bjöd dit sin bästa kompis och
Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2007, 10:32Coolt!! Få två till köpet av en.. eller nåt! (t+) 😀
Heja på!
Coolt!! Få två till köpet av en.. eller nåt! (t+) 😀
Heja på!
Quote from Funbeat user on 21 February 2007, 19:21Kravlistor är ju som de är. De finns hela tiden i bakhuvudet, men sen när man väl träffar just den där tjejen/killen så åker kravlistan ut direkt.
Jag misstänker att de allra flesta har vissa problem med att "öppna" andra. Ögonkontakt och leenden kan man
Kravlistor är ju som de är. De finns hela tiden i bakhuvudet, men sen när man väl träffar just den där tjejen/killen så åker kravlistan ut direkt.
Jag misstänker att de allra flesta har vissa problem med att "öppna" andra. Ögonkontakt och leenden kan man
Quote from Lotta Lindström on 21 February 2007, 23:34Tror nog en rolig eller ovanlig/oväntad raggningsreplik skulle funka på mig.
Tror nog en rolig eller ovanlig/oväntad raggningsreplik skulle funka på mig.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 22 February 2007, 01:19Okej då Sara...
"vill du ha en löprunda eller en på cykel?"
Okej då Sara...
"vill du ha en löprunda eller en på cykel?"
Quote from Funbeat user on 22 February 2007, 09:53Jo, jag kanske har fel. Kan inte säga att jag har så mycket erfarenhet av andra öppningar än "Hej". Får kanske börja öva på det 😉
Jo, jag kanske har fel. Kan inte säga att jag har så mycket erfarenhet av andra öppningar än "Hej". Får kanske börja öva på det 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 15:14Men det är ju samma sak där! Det är ni själva som är grejen, inte vad ni säger! 🙂
Kommer en man emot mig, ler och ögonen gnistrar av liv, då kan han säga vad han vill! Det spelar liksom ingen roll. Han har min uppmärksamhet.
Sen gäller det att visa en
Men det är ju samma sak där! Det är ni själva som är grejen, inte vad ni säger! 🙂
Kommer en man emot mig, ler och ögonen gnistrar av liv, då kan han säga vad han vill! Det spelar liksom ingen roll. Han har min uppmärksamhet.
Sen gäller det att visa en
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 15:47Utstrålning kallas det visst! *skrattar* Kom jag på nu när gick iväg för att skala potatis till maten.
Och den som mycket annat går att träna upp.
Utstrålning kallas det visst! *skrattar* Kom jag på nu när gick iväg för att skala potatis till maten.
Och den som mycket annat går att träna upp.