Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Bara jag inte tar mig vatten över huvudet.. (H) Tack Jonas, ska försöka tänka på att det är jag som är killern.. nästa gång jag ser honom.

baksidan med o va singen:
jag sitter hemma SJÄLV o tiitar på lets dance. e så jag skäms...

det bra med o va singel:
imorgon har jag o min polare som jag delar lägenhet med inflyttnignsfest o då e de ingen som säger nått om hur mkt jag får dricka, vem ja

Vad sa du du bodde Johanna?? Jag känner en kille som har jääääättefina ögon som huserar i dina trakter, han är *tänker* kanonbra polare iaf så.. kör hårt 😉

Sara.. det där får du lägga av med!! Du får mej å känna mej som en gammal kärring 😉
Slöa i soff

silva, går de o cykla nu? här blåser det så min balkong håller på o gå i stycken.(bor på 8:e våningen)
Aha du kör i Medvind;)
Imorgon är det lördag, då får alla barn godis o jag med!

johanna, du såg hej till honom o om han går förbi dig så vänd dig om o

Tänkte samma som Johan, testa att säga hej och se om han reagerar. Jag skulle helt klart reagera på det skulle jag tro.

Thank you grabbar! Jag ska göra det jag lovar!!

Silva: Ooohh.. ha ha blir lite full i skratt faktiskt.. Vi får väl se 😉 Lycka till imorgon/idag..

Vilken fantastisk diskussion ni för här! Schyrre att läsa allt om era/våra singelliv och hur vi försöker nå fram och hitta någon att dela glädje och sorg med - Usch, lät inte det som en sång?
Jag har precis (ett par månader sedan) blivit singel efter ett

Jag ska passa på och berätta om min kravlista just när jag letade pojkvän. Jag var egentligen desperat men inte desperat efter att hitta en pojkvän utan bara efter en förändring av livet som går fort.

Just då ville jag bara ha en snäll och lugn kille som

Man är nyfiken på hur det går för Johanna J, undra undra undra.

ha ha ha ha! Ja du... det tog en helt annan vändning i lördags.. han är inte lika intressant längre 😉 Har inte sett honom på hela helgen faktiskt . . han kanske har läst här och håller sig undan. Lika bra det! Det finns någon som verkar lite mer intressa