Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

> Problemet verkar inte vara att träffa någon som är trevlig. Problemet är att träffa någon som är trevlig, singel (de flesta verkar tyvärr vara upptagna nu för tiden) och som har hyfsat lika värderingar/värdesätter samma saker och vill leva livet på unge

Nu blev jag nyfiken Fredrik...

Luddigt skriven kravspec med föränderliga krav men inte ringer det någon på dörren som passar in för det.

Jag tror nog vi bara blir besvärligare ju äldre vi blir. Vi skaffar oss ovanor som vi förväntar oss att andra ska acceptera samtidigt som vi kanske

Det där med att killar inte vill/kan prata? Det stämmer inte riktigt, problemet är att tjejer oftast bombar på bara utan att våga vara tysta och vänta på att killen tänker igenom det hela (jo, man kan faktist tänka innan man svarar..)

Ex: "Vad tänker du

johan:

hmmm, handlar mer om än känla än o pricka av en lista för mig. men ok, först villl jag att han ska va trevlig, rolig avslappnad, socialt kompetent bla bla bla, lite pondus e inte fel. gillar killar som tror på sig själva eller mer vågar va sig sjä

Jag vill träffa den som får mina knän att darra lite... så där så man får en konstig känsla i magen och bara vill skrika.

Håller helt med föregående, det är känslan inte själva kravspecen på utseende.. det jag har lite problem med är att jag är så himla

Johanna : Det är himla dumt!

Jag hade lite samma krav...längre än mig själv, var första kravet

Men nu är jag sambo med en kille som är så jäkla underbar, men han är kortare än mig...bara några centimeter men ändå...och jag skiter i det, för allt annat f

Bara så att ni vet det, min kravspec har inte ett smack med utseendet att göra. Ok, jag faller nog lättare för en tjej som inte skrämmer hästar i sken men det är det enda. Jag har haft flickvänner som varit upp till 10 cm längre och åtminstone för min del

För övrigt håller jag med om det ni säger om känslan och om att man skaffar sig vanor & krav som kan svåra med åldern. Har förmodligen varit singel för länge för mitt eget bästa. Senast det kändes i magen trodde jag att det var något jag ätit.

"Senast det kändes i magen trodde jag att det var något jag ätit. "

Ha ha.. jaa så kan man ju också framkalla den där magkänslan.. men vetetusan om det är en skön känsla då inte..
Det gäller nog att hålla isär saker o ting lite eller??