Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 14:42fast de där pirret får iaf mig nästan illamående...
fast de där pirret får iaf mig nästan illamående...
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 21:46Måste ju säga att bland de värsta sakerna jag vet är när en tjej säger att de tycker man är söt eller liknande och därefter kommer kommentaren: "Tycker inte du att jag är söt?" Gahh, blir galen på sådana kommentarer.
Mina kompisar påstår att jag har för
Måste ju säga att bland de värsta sakerna jag vet är när en tjej säger att de tycker man är söt eller liknande och därefter kommer kommentaren: "Tycker inte du att jag är söt?" Gahh, blir galen på sådana kommentarer.
Mina kompisar påstår att jag har för
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 22:21hahahaha
frddie du har mkt kvar o lära!
tror att många brudar tar de som en diss om dom ger dig en komplimang o du inte ger nån tillbaka. jag ahr själv svårt att t a emot komplimanger utan att säga nått snällt tillbaka o kan tänka mig att dom tar de som
hahahaha
frddie du har mkt kvar o lära!
tror att många brudar tar de som en diss om dom ger dig en komplimang o du inte ger nån tillbaka. jag ahr själv svårt att t a emot komplimanger utan att säga nått snällt tillbaka o kan tänka mig att dom tar de som
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 22:35Haha, problemet är att jag har problem att säga till en tjej så fort att de är söta, liksom vissa tjejer kläcker tydligen ur sig det ganska fort, jag vill säga det när jag själv säger det. 😛
Men som du säger, jag har mycket kvar att lära. Liksom vissa t
Haha, problemet är att jag har problem att säga till en tjej så fort att de är söta, liksom vissa tjejer kläcker tydligen ur sig det ganska fort, jag vill säga det när jag själv säger det. 😛
Men som du säger, jag har mycket kvar att lära. Liksom vissa t
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 08:27Ibland är det när man har gett upp/bestämt sig för att man inte vill träffa nån som man plötsligt träffar någon 🙂
Ibland är det när man har gett upp/bestämt sig för att man inte vill träffa nån som man plötsligt träffar någon 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 14:27HJÄLP! Så här är det, ögonkontakt.. mycket bra.. men hur gör jag sedan då?
Jag behöver en riktigt bra replik som fångar intresset och som man inte slipper undan att svara på...
HJÄLP! Så här är det, ögonkontakt.. mycket bra.. men hur gör jag sedan då?
Jag behöver en riktigt bra replik som fångar intresset och som man inte slipper undan att svara på...
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 15:10Vilken replik du säger beror väl på vilket svar du vill höra? 😉
Berätta mer!
Vilken replik du säger beror väl på vilket svar du vill höra? 😉
Berätta mer!
Quote from Therese Woodhill on 2 February 2007, 15:30Freddie,
det där med nätdejting är nog något som är förpassat till 90 talet, Då funka det.
Nu ska man heslt inte träffas för det är farligt. Jag har varit på en del dejtingsajter jo visst har det blivit någon dejt men rent relativt till hur många tjejer d
Freddie,
det där med nätdejting är nog något som är förpassat till 90 talet, Då funka det.
Nu ska man heslt inte träffas för det är farligt. Jag har varit på en del dejtingsajter jo visst har det blivit någon dejt men rent relativt till hur många tjejer d
Quote from Funbeat user on 2 February 2007, 16:07Camilla: Jag vill höra.. ja det vet jag inte riktigt.. grejen är denna att jag har spanat in denna grabb sen innan jul.. han bor någonstans i närheten av mig och vi har tittat lite så där på varandra men jag lyckas ju alltid klanta till mig (typ trampa mi
Camilla: Jag vill höra.. ja det vet jag inte riktigt.. grejen är denna att jag har spanat in denna grabb sen innan jul.. han bor någonstans i närheten av mig och vi har tittat lite så där på varandra men jag lyckas ju alltid klanta till mig (typ trampa mi
Quote from Christian Wahlberg on 2 February 2007, 21:02"Värst vad dyrt det har blivit här i Schweiz"? 🙂
Faktum är att det inte spelar nån roll vad du säger till grabben. Speciellt inte om det har gått så här långt. Killern är du, inte repliken. Se bara till att bryta isen. Kör hårt (t+)
"Värst vad dyrt det har blivit här i Schweiz"? 🙂
Faktum är att det inte spelar nån roll vad du säger till grabben. Speciellt inte om det har gått så här långt. Killern är du, inte repliken. Se bara till att bryta isen. Kör hårt (t+)