Quote from Christian Wahlberg on 5 February 2007, 15:47Skitkul att höra!
Skitkul att höra!
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 19:07Kör hårt Johanna (t+)
Kör hårt Johanna (t+)
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 20:22(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 21:06Raggningstips! När man hittat en prospect o tänker göra dem till hangaround så är repliken:
Vill du hänga med hem på disk o städning? en klar vinnare.
Har objektet ifråga humor o lite funderingar så blir frågan. Vad man menar?
Svaret är givet: Får man
Raggningstips! När man hittat en prospect o tänker göra dem till hangaround så är repliken:
Vill du hänga med hem på disk o städning? en klar vinnare.
Har objektet ifråga humor o lite funderingar så blir frågan. Vad man menar?
Svaret är givet: Får man
Quote from Funbeat user on 18 February 2007, 01:01Det här är en alldeles underbar diskussion!
Att våga säga ja när det kommer en fråga en ett mycket bra steg i rätt riktning.. Jag övar. Det tog mig till en middag ikväll...
Det här är en alldeles underbar diskussion!
Att våga säga ja när det kommer en fråga en ett mycket bra steg i rätt riktning.. Jag övar. Det tog mig till en middag ikväll...
Quote from Torbjörn Ohlsson on 18 February 2007, 10:35Frågan är... Var middagen något att ha?
Creutz
Frågan är... Var middagen något att ha?
Creutz
Quote from Lotta Lindström on 18 February 2007, 19:52Middagen.... vem bryr sig om middagen... Hur var sällskapet?
Middagen.... vem bryr sig om middagen... Hur var sällskapet?
Quote from Torbjörn Ohlsson on 18 February 2007, 21:19...som om det inte var det jag menade...:D
...som om det inte var det jag menade...:D
Quote from Lotta Lindström on 18 February 2007, 22:13Förstod jag väl. Det är bara det att jag är en sån där ordmärkare... 😉
Förstod jag väl. Det är bara det att jag är en sån där ordmärkare... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 18 February 2007, 22:16Det är bra att Ni håller liv i tråden hörrni...
Jag gissar på att det gick jättebra för Sophia.. eftersom hon inte har svarat och det är söndagläggdags nu 🙂
Det är bra att Ni håller liv i tråden hörrni...
Jag gissar på att det gick jättebra för Sophia.. eftersom hon inte har svarat och det är söndagläggdags nu 🙂