Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:24Jag kan fjäska lite för S&M.
Jag kan fjäska lite för S&M.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:35Det kan du säkert men det lär hjälpa dig föga.
Det kan du säkert men det lär hjälpa dig föga.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:37Har du sagt A får du säga B!
Det här är nästan som i "Vänner".
Har du sagt A får du säga B!
Det här är nästan som i "Vänner".
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:41Och då är du den svartsjuka caféägaren?
Och då är du den svartsjuka caféägaren?
Quote from Ola Jarvi on 29 September 2008, 15:42David: Gäller 40km/h gränsen per år eller är det ett livslångt "medlemskap"?
David: Gäller 40km/h gränsen per år eller är det ett livslångt "medlemskap"?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:42För er killar/äldre män som rakar era ben... Hur säljer ni in det hemma till tjejen/frugan/sambon? Fick ni slåss länge för ert begär?
För er killar/äldre män som rakar era ben... Hur säljer ni in det hemma till tjejen/frugan/sambon? Fick ni slåss länge för ert begär?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:43Frågan är: behöver du raka dig hela livet eller bara i år?
Frågan är: behöver du raka dig hela livet eller bara i år?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:52Martin: Det är livslångt om du har en resultatlista att visa upp.
Jag har Slackerrollen.
Martin: Det är livslångt om du har en resultatlista att visa upp.
Jag har Slackerrollen.
Quote from Ingemar Lindgren on 29 September 2008, 15:58Jag skulle nog rekommendera att man inte kör snabbt alls när man rakar sig.
Jag skulle nog rekommendera att man inte kör snabbt alls när man rakar sig.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:04nej då blir det nog lättare att använda hårborttagningskräm istället.
nej då blir det nog lättare att använda hårborttagningskräm istället.