Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:48Perfekt! Så får det bli - ett rakat ben och ett orakat. Eller så tar jag bara lite på sidorna och kammar resten strömlinjeformat!
Perfekt! Så får det bli - ett rakat ben och ett orakat. Eller så tar jag bara lite på sidorna och kammar resten strömlinjeformat!
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:49Tuppkam på smalbenen kan bli det nya svarta.
Tuppkam på smalbenen kan bli det nya svarta.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:55Vi körde Enköpings Tempo som var sjuttio kilometer och var en lååååång o plågsam resa.
Proffsen körde GP des Nations som var nittio kilometer tempolopp.
Vi körde Enköpings Tempo som var sjuttio kilometer och var en lååååång o plågsam resa.
Proffsen körde GP des Nations som var nittio kilometer tempolopp.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:28Även om jag kunde snitta 40 km/h (vilket jag inte kan om jag inte har gynnsam vind) på ett tempolopp, så skulle jag aldrig raka benen....helt ok dock om ni tjejer gör det.
Även om jag kunde snitta 40 km/h (vilket jag inte kan om jag inte har gynnsam vind) på ett tempolopp, så skulle jag aldrig raka benen....helt ok dock om ni tjejer gör det.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 18:32Efter en vårdag med tio sekundmeter, regn och sju +grader så rakar du allt du kan nå med hyveln.
Efter en vårdag med tio sekundmeter, regn och sju +grader så rakar du allt du kan nå med hyveln.
Quote from Ola Jarvi on 29 September 2008, 18:47David: Saknar tyvärr Cykelkalendern i mitt bibliotek. Är du inte med i någon resultatlista som har publicerats sen de uppfann Internet?
David: Saknar tyvärr Cykelkalendern i mitt bibliotek. Är du inte med i någon resultatlista som har publicerats sen de uppfann Internet?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:02Eftersom Google fungerar på min dator tar jag den första resultatlistan i genren:
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=407257&CatId=335608
Eftersom Google fungerar på min dator tar jag den första resultatlistan i genren:
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=407257&CatId=335608
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:09Är det du som för protokollet på bilden, David?
Är det du som för protokollet på bilden, David?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:17Han ser lite tunnhårig ut, även om hårfärgen är densamma.
Han ser lite tunnhårig ut, även om hårfärgen är densamma.
Quote from Sandra Näslund on 29 September 2008, 21:46Fel, fel, fel.
>Som vanligt gäller detta endast "Cyklister" och de definieras med att klara ett utlyst tempolopp i 40 km/h i snittfart.
"David" definierar Cyklister som de som någon gång i sitt liv cyklat 40 på ett rätt utlyst tempolopp.
Jag definierar
Fel, fel, fel.
>Som vanligt gäller detta endast "Cyklister" och de definieras med att klara ett utlyst tempolopp i 40 km/h i snittfart.
"David" definierar Cyklister som de som någon gång i sitt liv cyklat 40 på ett rätt utlyst tempolopp.
Jag definierar