Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:50Glädje är att klara de stipulerade fyrtio och få kalla sig "Cyklist".
Det är inte alla förunnat och ska det även ingå seger i det utlysta tempoloppet, så krymper antalet titelbärare.
Glädje är att klara de stipulerade fyrtio och få kalla sig "Cyklist".
Det är inte alla förunnat och ska det även ingå seger i det utlysta tempoloppet, så krymper antalet titelbärare.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:52Kan man vända på det? Om jag rakar benen kanske det gör att jag faktiskt kan snitta 40 på ett tempolopp.
Kan man vända på det? Om jag rakar benen kanske det gör att jag faktiskt kan snitta 40 på ett tempolopp.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:55Det är möjligt! Jag har aldrig klarat fyrtio på tempoloppen utan att ha rakade ben.
Jag har i och för sig bommat fyrtio också med rakade ben.
Det är dock på senare år efter att mina roliga antidopingpiller kom in i mitt liv.
Det är möjligt! Jag har aldrig klarat fyrtio på tempoloppen utan att ha rakade ben.
Jag har i och för sig bommat fyrtio också med rakade ben.
Det är dock på senare år efter att mina roliga antidopingpiller kom in i mitt liv.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:59Vilket alltså betyder att du hade rakat benen innan du hade snittat 40 på ett tempolopp och alltså inte var cyklist! Fusk!
Vilket alltså betyder att du hade rakat benen innan du hade snittat 40 på ett tempolopp och alltså inte var cyklist! Fusk!
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:04Tvärtom! Jag började 1978 på mitt första tempolopp med att snitta fyrtio med rakade ben!
Tvärtom! Jag började 1978 på mitt första tempolopp med att snitta fyrtio med rakade ben!
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:07Hur kan man nånsin va missnöjd med sitt liv om man har 30 år gamla meriter att suga på.
Hur kan man nånsin va missnöjd med sitt liv om man har 30 år gamla meriter att suga på.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:08Ah, jag har en del meriter från senare datum också.
Frågan är vad du suger på?
Ah, jag har en del meriter från senare datum också.
Frågan är vad du suger på?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:17Avrakat ludd??
Avrakat ludd??
Quote from Sandra Näslund on 29 September 2008, 23:00Då är vi överens:
Cyklist = glädje.
Glädje = cyklist.
Då är vi överens:
Cyklist = glädje.
Glädje = cyklist.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 01:07Om man inte heter David P, då cyklist = cynisk skåning som har skrämmande mycket tid över till att sitta framför datorn och skriva inlägg på Funbeat.
Om man inte heter David P, då cyklist = cynisk skåning som har skrämmande mycket tid över till att sitta framför datorn och skriva inlägg på Funbeat.