Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:07Johan: Cykelben behöver aldrig säljas in.
Johan: Cykelben behöver aldrig säljas in.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:08Det kanske det skulle kunna gå att ladda en svalkningsdusch med under VR.
Det kanske det skulle kunna gå att ladda en svalkningsdusch med under VR.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:14Jag hade tillräckliga problem att sälja in att jag skulle strosa omkring i Skins hemma efter träningspassen. Men det kanske är en stegvis process där man bryter ner ens partners motstånd lite i taget - ungefär i samma takt som det kommer att ta mig att sn
Jag hade tillräckliga problem att sälja in att jag skulle strosa omkring i Skins hemma efter träningspassen. Men det kanske är en stegvis process där man bryter ner ens partners motstånd lite i taget - ungefär i samma takt som det kommer att ta mig att sn
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:20De är för korta och räknas inte som tempolopp enligt UCI som är överordnat vårt kära SCF.
De är för korta och räknas inte som tempolopp enligt UCI som är överordnat vårt kära SCF.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:24David, tur det - då har jag lite tid på mig att slänga in "rakade mansben" i samtalet kring middagsbordet ett tag till innan jag behöver fundera över om jag ska ta det stora klivet...
David, tur det - då har jag lite tid på mig att slänga in "rakade mansben" i samtalet kring middagsbordet ett tag till innan jag behöver fundera över om jag ska ta det stora klivet...
Quote from Ola Jarvi on 29 September 2008, 16:27David: Det är lugnt för min del, tänkte mer på att dina prestationer annars skulle riskera att bli preskriberade. 🙂
David: Det är lugnt för min del, tänkte mer på att dina prestationer annars skulle riskera att bli preskriberade. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:27Raka bara ett ben så får hon möjlighet att känna och jämföra och vänja sig.
Raka bara ett ben så får hon möjlighet att känna och jämföra och vänja sig.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:35Martin: Det är lugnt för min del eftersom en del tider är med i Thure Peterssons "Cykelkalendern" och gjorda på stål eller aluram utan Aeroutrustning.
De kördes på 56/12-17.
Martin: Det är lugnt för min del eftersom en del tider är med i Thure Peterssons "Cykelkalendern" och gjorda på stål eller aluram utan Aeroutrustning.
De kördes på 56/12-17.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:43Hur långt ska det vara för att räknas som tempolopp då?
Hur långt ska det vara för att räknas som tempolopp då?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:46Är det fem mil måste du raka dig under armarna också.
Är det fem mil måste du raka dig under armarna också.