Quote from mats1976@gmail.com on 3 June 2010, 18:19Det dom är stenhårda på är 6 timmarsregeln.
Vad spelar det för roll om jag har ringklocka och reflex om det kommer en bil och kör över både mig och ringklockan (#)
Det dom är stenhårda på är 6 timmarsregeln.
Vad spelar det för roll om jag har ringklocka och reflex om det kommer en bil och kör över både mig och ringklockan (#)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 22:28Startade vid 01 något förra året utan lampor och bara någon enstaka reflex. Men lampor är något jag rekommenderar då det blev ett jäkla liv när de såg att de släppt in mig utan det. Men då var jag redan på väg:D
Startade vid 01 något förra året utan lampor och bara någon enstaka reflex. Men lampor är något jag rekommenderar då det blev ett jäkla liv när de såg att de släppt in mig utan det. Men då var jag redan på väg:D
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 22:33Lampor är väldigt bra för att synas när det är mörkt också. Det finns faktiskt en och annan bil på vägarna.
Och ringklockan kan man ju alltid pingla glatt till publiken med.
Lampor är väldigt bra för att synas när det är mörkt också. Det finns faktiskt en och annan bil på vägarna.
Och ringklockan kan man ju alltid pingla glatt till publiken med.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 09:45Jag pillar nog på en ringklocka så att man kör enligt reglementet
Jag pillar nog på en ringklocka så att man kör enligt reglementet
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 14:54Ta med ringklocka, reflexer, lampor av det enklaste slaget. Sedan kan man ju slänga dem ju ljusare det blir. eller så har man kvar dem.
Ta med ringklocka, reflexer, lampor av det enklaste slaget. Sedan kan man ju slänga dem ju ljusare det blir. eller så har man kvar dem.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 21:17Reflex på framhjulet är väl inte så smart. Skulle det lossna så kommer det att gå åt pipan (typ pinne i hjulet...) . Samma för bakhjulet. Får väl bli ett på ramen då.
Reflex på framhjulet är väl inte så smart. Skulle det lossna så kommer det att gå åt pipan (typ pinne i hjulet...) . Samma för bakhjulet. Får väl bli ett på ramen då.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:55någon som kan rekomendera bra reflexer som är godkända.
någon som kan rekomendera bra reflexer som är godkända.
Quote from Fredric Lagerström on 7 June 2010, 12:03Start 03:16 behöver man alltså inte fundera på reflex.
Är det rätt uppfattat?
Start 03:16 behöver man alltså inte fundera på reflex.
Är det rätt uppfattat?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:05Rätt uppfattat!
Rätt uppfattat!
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2010, 12:06Knappast 4:06 heller? 😉
Knappast 4:06 heller? 😉