Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 11:02http://www.cyklavaettern.com/documents/Lysen2008.pdf
"reflexer: vit fram, röd bak och vit eller gul på sidan. dom ska vara typgodkända
vilket innebär att på reflexen finns i plasten präglat antingen ett E plus tecknen IVA för Europagodkänd eller ett stil
http://www.cyklavaettern.com/documents/Lysen2008.pdf
"reflexer: vit fram, röd bak och vit eller gul på sidan. dom ska vara typgodkända
vilket innebär att på reflexen finns i plasten präglat antingen ett E plus tecknen IVA för Europagodkänd eller ett stil
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:43jaha - då får la man ta med sig reflexer...
jaha - då får la man ta med sig reflexer...
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:49Då åker du dit för nedskräpning
Då åker du dit för nedskräpning
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:49Förstår inte helt nojan...
Jag köpte två små, godkända reflexer på cykelcity och satte fast dem på ramen med dubbelhäftande tejp, ingen risk för reflex i hjulet under färd. Jag klarade tom av att abstrahera bort dem under "loppet" så jag kände mig som et
Förstår inte helt nojan...
Jag köpte två små, godkända reflexer på cykelcity och satte fast dem på ramen med dubbelhäftande tejp, ingen risk för reflex i hjulet under färd. Jag klarade tom av att abstrahera bort dem under "loppet" så jag kände mig som et
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:11De kollar mest om man har en lampa fram och bak. Reflexer verkar de inte vara så noga med.
De kollar mest om man har en lampa fram och bak. Reflexer verkar de inte vara så noga med.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:21När vi gick in i startfållan kollade de inte någonting, och det var innan 02:50. Det kom in folk som hade otillåtna styren och utan lampor, så med andra ord verkar de inte vara så noga med att kolla.
/Stefan
När vi gick in i startfållan kollade de inte någonting, och det var innan 02:50. Det kom in folk som hade otillåtna styren och utan lampor, så med andra ord verkar de inte vara så noga med att kolla.
/Stefan
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:27Stefan, jag hittar inte dig i resultatlistan. När startade du?
Stefan, jag hittar inte dig i resultatlistan. När startade du?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:29Linus: Jag startade 02:42.
Linus: Jag startade 02:42.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:12OK, thx. 🙂
Tänkte att du kanske startat samtigt som jag, för jag hade något som liknade aerobars, men om man tittat lite noga så var det inga pinnar där utan bara kuddarna.
Vad var det för styren du såg? Det låter som om du såg flera?
OK, thx. 🙂
Tänkte att du kanske startat samtigt som jag, för jag hade något som liknade aerobars, men om man tittat lite noga så var det inga pinnar där utan bara kuddarna.
Vad var det för styren du såg? Det låter som om du såg flera?
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:22jag kom ner ca 02:45 och det stämmer att det var folk som inte hade lyse, och jag såg något som liknade bullhorn-styre.
jag kom ner ca 02:45 och det stämmer att det var folk som inte hade lyse, och jag såg något som liknade bullhorn-styre.