Quote from Guest on 1 November 2010, 13:14Jag var ute och sprang i Källbrink (Huddinge) igår och kom av en slump in på reflexbanan där. Det var ju fantastiskt kul!
Vilka reflexbanor finns det mer i stockholmstrakten?
Jag har hört att det finns en i Brantbrink, men inte var den skulle börja.
I
Jag var ute och sprang i Källbrink (Huddinge) igår och kom av en slump in på reflexbanan där. Det var ju fantastiskt kul!
Vilka reflexbanor finns det mer i stockholmstrakten?
Jag har hört att det finns en i Brantbrink, men inte var den skulle börja.
I
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 13:24Vad är en reflexbana?
Vad är en reflexbana?
Quote from Lars Breström on 1 November 2010, 14:21Det är en bana som är markerad med reflexer som syns i pannlampans sken.
Det är en bana som är markerad med reflexer som syns i pannlampans sken.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 14:58Aha, var det så enkelt alltså! 😉 Tack!
Aha, var det så enkelt alltså! 😉 Tack!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 15:00Lite OT men inte riktigt.. Är Källbrink bra? Finns det någon bankarta? Är det lätt att hitta rundorna? Bor precis vid Huddinge C så det skulle vara praktiskt att kunna springa i Källbrink.
Lite OT men inte riktigt.. Är Källbrink bra? Finns det någon bankarta? Är det lätt att hitta rundorna? Bor precis vid Huddinge C så det skulle vara praktiskt att kunna springa i Källbrink.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 15:36Ågesta är jättefin och härlig. Doktorns bana är lagom jobbig.
Sedan finns en vid Hellasgården. Vi tappade bort spåret när vi var där för några år sedan.
En i Alby, Tyresö. Eller kanske två, om jag minns rätt. Den ena stöter man på när man är nere vid Ga
Ågesta är jättefin och härlig. Doktorns bana är lagom jobbig.
Sedan finns en vid Hellasgården. Vi tappade bort spåret när vi var där för några år sedan.
En i Alby, Tyresö. Eller kanske två, om jag minns rätt. Den ena stöter man på när man är nere vid Ga
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 17:19Jag visste inte heller vad en reflexbana var för något fram tills igår då jag stötte på den i Källbrink av en slump. Om man följer de stora stigarna utanför elljus slingan hamnar man ju rätt ofta i gegga och kärr, reflexslingan däremot gick torrt nästan h
Jag visste inte heller vad en reflexbana var för något fram tills igår då jag stötte på den i Källbrink av en slump. Om man följer de stora stigarna utanför elljus slingan hamnar man ju rätt ofta i gegga och kärr, reflexslingan däremot gick torrt nästan h
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 17:35Ett tips kan vara att kolla med orienteringsklubbarna i närheten (det kan gälla hela landet inte bara Stockholm) de borde ha kartor där slingan är märkt. Men det är riktigt roligt och varierande att springa reflexbanor.
Ett tips kan vara att kolla med orienteringsklubbarna i närheten (det kan gälla hela landet inte bara Stockholm) de borde ha kartor där slingan är märkt. Men det är riktigt roligt och varierande att springa reflexbanor.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 20:49Reflexbanan vid Källbrink har ett namn: Grantslingan. Efter tränaren från "down under" Grant Bluett. Om det nu är samma slinga som när jag var mer aktiv i Snättringe SK. Man kan nog fråga på OL-klubbarnas hemsida.
Reflexbanan vid Källbrink har ett namn: Grantslingan. Efter tränaren från "down under" Grant Bluett. Om det nu är samma slinga som när jag var mer aktiv i Snättringe SK. Man kan nog fråga på OL-klubbarnas hemsida.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:26Oj det lät kul. Bor i Fullersta så det är knappt uppvärmningsavstånd dit. Har du något tips om var man kan börja?
Oj det lät kul. Bor i Fullersta så det är knappt uppvärmningsavstånd dit. Har du något tips om var man kan börja?