Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:16Mikael: Åt vilket håll går DDR-banan, med- eller motsols?
Reflexbanor brukar vara lite svåra att se om man springer åt fel håll.
Ser kul ut, så kanske nåt att testa ikväll. 🙂
Mikael: Åt vilket håll går DDR-banan, med- eller motsols?
Reflexbanor brukar vara lite svåra att se om man springer åt fel håll.
Ser kul ut, så kanske nåt att testa ikväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 10:33Anders! Ursäkta sent svar!
Man springer medsols på banan. Och utgår ifrån själva starten för Roslagsleden (den stora portalen). Vi märkte senast att det är lite trixigt att hitta banan i början. Vi stirrade runt som tokar i mörkret, men till slut lyckades
Anders! Ursäkta sent svar!
Man springer medsols på banan. Och utgår ifrån själva starten för Roslagsleden (den stora portalen). Vi märkte senast att det är lite trixigt att hitta banan i början. Vi stirrade runt som tokar i mörkret, men till slut lyckades
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 00:32Jag såg senare åt vilket håll ditt spår gick och lyckades även hitta starten, även om jag fick irra ett tag. Tappade bort mig massor av gånger, så det blev inget vidare flyt, då jag fick stanna och leta reflexer hela tiden. Många skarpa svängar där märkni
Jag såg senare åt vilket håll ditt spår gick och lyckades även hitta starten, även om jag fick irra ett tag. Tappade bort mig massor av gånger, så det blev inget vidare flyt, då jag fick stanna och leta reflexer hela tiden. Många skarpa svängar där märkni
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 09:28Dags igen att lysa upp novembermörkret 🙂
Söker nya banor att springa. Men nu är det så att den banan jag mest är nyfiken på hittar jag inte nu.
Jag vet (och sett kartan förut) att det ska vara en söder om Tyresta vägen, alltså Brandbergen - Svartbäcken.
Dags igen att lysa upp novembermörkret 🙂
Söker nya banor att springa. Men nu är det så att den banan jag mest är nyfiken på hittar jag inte nu.
Jag vet (och sett kartan förut) att det ska vara en söder om Tyresta vägen, alltså Brandbergen - Svartbäcken.
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 11:34Jag testade för första gången att springa reflexbana i onsdags. Det var Silvas pannlamstestkvällar vid Granskog på Järvafältet och förutom sällskap ute i den mörka skogen så fick man låna och testa riktigt bra lampor. Banan börjar vid Järfälla OKs klubbst
Jag testade för första gången att springa reflexbana i onsdags. Det var Silvas pannlamstestkvällar vid Granskog på Järvafältet och förutom sällskap ute i den mörka skogen så fick man låna och testa riktigt bra lampor. Banan börjar vid Järfälla OKs klubbst
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 11:44Rudan-Granby, Haninge / Handen
http://omaps.worldofo.com/index.php?id=56743
Rudan-Granby, Haninge / Handen
http://omaps.worldofo.com/index.php?id=56743
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 15:12Tack för spåret/kartan över reflexen i Rudan, jag ska provspringa den.
Men det är fortfarande inte den jag menar
Tack för spåret/kartan över reflexen i Rudan, jag ska provspringa den.
Men det är fortfarande inte den jag menar
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:00.
.
Quote from Funbeat user on 13 November 2013, 16:35@Anders: japp det är lite knixigt i Rinkebyskogen. Ofta där banan svänger 90 grader har de satt upp lite extra reflexer på samma ställe som markerar detta.
Vi körde den i måndags igen. Kom äntligen under 2h. Verkar som balansen blir bättre och bättre. Ett
@Anders: japp det är lite knixigt i Rinkebyskogen. Ofta där banan svänger 90 grader har de satt upp lite extra reflexer på samma ställe som markerar detta.
Vi körde den i måndags igen. Kom äntligen under 2h. Verkar som balansen blir bättre och bättre. Ett
Quote from Funbeat user on 13 November 2013, 21:34http://connect.garmin.com/activity/403501553
Banan i Rinkebyskogen markerar tvära svängar med reflexer. Om det sitter lodräta reflexer svänger banan höger, om reflexerna sitter vågrätt så svänger den till vänster. Gör det betydligt enklare att hitta om m
http://connect.garmin.com/activity/403501553
Banan i Rinkebyskogen markerar tvära svängar med reflexer. Om det sitter lodräta reflexer svänger banan höger, om reflexerna sitter vågrätt så svänger den till vänster. Gör det betydligt enklare att hitta om m