Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:31Lite surfning på Snättringe SK:
"TorsdagarTorsdagarna är vår träningskväll från klubbstugan året om. Samling 18.15 och utlöpning 18.30. För de som är cirka 13 år och äldre är huvudinriktningen löpträning i skog med pannlyse där vi varvar mellan reflexst
Lite surfning på Snättringe SK:
"Torsdagar
Torsdagarna är vår träningskväll från klubbstugan året om. Samling 18.15 och utlöpning 18.30. För de som är cirka 13 år och äldre är huvudinriktningen löpträning i skog med pannlyse där vi varvar mellan reflexst
Quote from Jonny Persson on 2 November 2010, 09:03Finns reflexbana vid Skavlöten också om man vill bege sig till sköna, gröna Täby!
Finns reflexbana vid Skavlöten också om man vill bege sig till sköna, gröna Täby!
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 20:18Marcus: Har inte sprungit på Skavlöten på skitlänge..men den har ju 3 km eljusspår ? Hur många FB bor i Täby ?? Kan vi inte testa o samla ihop 1 litet gång o jogga tillsammans ? Eller alla vill springa sitt eget tempo ? Ja jämför me alla som springr på
Marcus: Har inte sprungit på Skavlöten på skitlänge..men den har ju 3 km eljusspår ? Hur många FB bor i Täby ?? Kan vi inte testa o samla ihop 1 litet gång o jogga tillsammans ? Eller alla vill springa sitt eget tempo ? Ja jämför me alla som springr på
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 10:55Jag har för mig att det fanns reflex-punkter i en hel del träd i Ursvik förr om åren när jag sprang på tian där tidigt på morgnarna. Har dock inte varit där på två år och vet inte om det är en hel eller fungerande reflex-bana.
Jag har för mig att det fanns reflex-punkter i en hel del träd i Ursvik förr om åren när jag sprang på tian där tidigt på morgnarna. Har dock inte varit där på två år och vet inte om det är en hel eller fungerande reflex-bana.
Quote from Jonny Persson on 4 November 2010, 16:34mikael: Det går säkert att fixa ett gemensamt löppass vid Skavlöten. Det var stort gäng från Funbeat som genomförde ett sånt för ett par år sen.
mikael: Det går säkert att fixa ett gemensamt löppass vid Skavlöten. Det var stort gäng från Funbeat som genomförde ett sånt för ett par år sen.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:41Marcus: De måste vi testa ! Jag trivs bättre på Skavlöten än på Ensta pga mer kuperat..elljusspåret är ju på 3 km..ta det 2-3 varv ? Lätt jogging,så alla hänger med...? Fram med djungeltrumman !
Marcus: De måste vi testa ! Jag trivs bättre på Skavlöten än på Ensta pga mer kuperat..elljusspåret är ju på 3 km..ta det 2-3 varv ? Lätt jogging,så alla hänger med...? Fram med djungeltrumman !
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 11:37Är det någon som vet om det finns en reflexbana på lida ?
Är det någon som vet om det finns en reflexbana på lida ?
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 12:21En helt suverän reflexbana är Danderyd Death Reflex, Rinkebyskogen. Tror uttrycket är myntat av Miranda Kvist. Kanske kan bli vedertaget :D.
Vissa reservationer för själva starten vid Roslagsledens början. Sprang fel där i början.
Dessutom har de grävt
En helt suverän reflexbana är Danderyd Death Reflex, Rinkebyskogen. Tror uttrycket är myntat av Miranda Kvist. Kanske kan bli vedertaget :D.
Vissa reservationer för själva starten vid Roslagsledens början. Sprang fel där i början.
Dessutom har de grävt
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 10:59I Lill-Jans skogen finns det oxå reflexbanor...
I Lill-Jans skogen finns det oxå reflexbanor...
Quote from Camilla Maunu on 9 October 2013, 11:07Jag hade aldrig hört talas om Reflexbana innan jag såg denna tråden och söker man på google så hittar man denna sidan: http://ntr.10mila.se/index.php/reflexbanor/
Verkar ju långt ifrån komplett och t.ex. finns inte rundan som Mikael W länkade till.Så fo
Jag hade aldrig hört talas om Reflexbana innan jag såg denna tråden och söker man på google så hittar man denna sidan: http://ntr.10mila.se/index.php/reflexbanor/
Verkar ju långt ifrån komplett och t.ex. finns inte rundan som Mikael W länkade till.
Så fo