Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 18:39Som referens tror jag att en riktigt bra orienterare kan göra Danderydsbanan på under 65, kanske ned mot 60. Själv hade jag 89 idag på ett lugnare pass. Tror att jag borde kunna göra en bit under 80 i lite hårdare fart.
Som referens tror jag att en riktigt bra orienterare kan göra Danderydsbanan på under 65, kanske ned mot 60. Själv hade jag 89 idag på ett lugnare pass. Tror att jag borde kunna göra en bit under 80 i lite hårdare fart.
Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 21:27Mycket imponerande att göra Danderydbanan på 1,5 timmar och där under!
Hör ni, vi är ett gäng som tänkte köra dödsreflexen nu på måndag kl 16.00.
De som är intresserade får gärna ansluta vid starten vid Roslagsledens början.
Som nämnts finns det bra park
Mycket imponerande att göra Danderydbanan på 1,5 timmar och där under!
Hör ni, vi är ett gäng som tänkte köra dödsreflexen nu på måndag kl 16.00.
De som är intresserade får gärna ansluta vid starten vid Roslagsledens början.
Som nämnts finns det bra park
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 14:44Danderydsbanan på orienteringskarta:
https://www.dropbox.com/s/hyylrbsyz3b8gde/Danderyd%20Reflex.jpg
Kan även rekommendera Skavlötens reflexbana som är förbättrad under hösten. Den är drygt 9km (rikttid 45 min). Startar baklänges längs elljusspåret. F
Danderydsbanan på orienteringskarta:
https://www.dropbox.com/s/hyylrbsyz3b8gde/Danderyd%20Reflex.jpg
Kan även rekommendera Skavlötens reflexbana som är förbättrad under hösten. Den är drygt 9km (rikttid 45 min). Startar baklänges längs elljusspåret. F
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 15:27Jag kanske hänger på på måndag om kroppen funkar, lite skadekänning. Annas kör jag gärna nån annan gång om det blir flera tillfällen. //Tommy
Jag kanske hänger på på måndag om kroppen funkar, lite skadekänning. Annas kör jag gärna nån annan gång om det blir flera tillfällen. //Tommy
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 17:01Mikael W,
Så tidigt som kl 16:00? Det funkar inte för mig, tyvärr!
Jag sprang reflexslingan i Danderyd tillsammans med Team Nordic Trail för 1,5 vecka sedan. Jag behövde drygt 2 timmar på mig, det var första gången jag sprang där. Underbar bana, men kräva
Mikael W,
Så tidigt som kl 16:00? Det funkar inte för mig, tyvärr!
Jag sprang reflexslingan i Danderyd tillsammans med Team Nordic Trail för 1,5 vecka sedan. Jag behövde drygt 2 timmar på mig, det var första gången jag sprang där. Underbar bana, men kräva
Quote from Jonny Persson on 23 November 2013, 17:04Tack för den kartan Johan! Betydligt lättare att orientera sig efter den linjen än den andra. 🙂 Det lär bli ett test för mig snart.
Tack för den kartan Johan! Betydligt lättare att orientera sig efter den linjen än den andra. 🙂 Det lär bli ett test för mig snart.
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 18:07Skriv gärna din tid Mackan, så vet jag vad jag skall försöka slå om jag har vägarna förbi... (H)
Skriv gärna din tid Mackan, så vet jag vad jag skall försöka slå om jag har vägarna förbi... (H)
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 18:40En bra H40 bör göra ned mot 75 i tävlingsfart.
En bra H40 bör göra ned mot 75 i tävlingsfart.
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 20:46@Jenny: vi kan köra vid 17.00. Inga problem! Jag meddelar grabbarna på jobbet om ändringen. Kul om vi är några fler!
Med vänlig hälsning, Mikael
@Jenny: vi kan köra vid 17.00. Inga problem! Jag meddelar grabbarna på jobbet om ändringen. Kul om vi är några fler!
Med vänlig hälsning, Mikael
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 11:01@Mikael!
Ooops, alltså, jag kan inte alls just denna måndag...
Gärna någon annan måndag vid 17-tiden! Om ni kör fler gånger, hojta gärna till!
Förlåt för missförståndet!
Kram,
Jenny
@Mikael!
Ooops, alltså, jag kan inte alls just denna måndag...
Gärna någon annan måndag vid 17-tiden! Om ni kör fler gånger, hojta gärna till!
Förlåt för missförståndet!
Kram,
Jenny