Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningReflexbanor i Stockholms området
You need to log in to create posts and topics.

Johan: Då ska jag se vad en asfaltsapa till H45:a klarar. Men jag sparar nog högre fart tills jag vet att jag hittar runt.

@Jenny, det är lugnt. Vi kör nog ändå vid 17 eftersom det funkade bättre för folk på jobbet. Så för de som är sugna så kommer vi dra iväg från roslagsporten vid 17 i eftermiddag.

Mackan: En H45 kan få 3 min 😉 Annars krävs det en del vana av skogslöpning för att springa riktigt fort på denna banan. Den är bitvis stenig och ganska teknisk. Det gäller även att ha bra framförhållning och göra rätt "micro"-vägval samt våga släppa på u

Ah, men Mackan är inte helt rudis på skogs- och stiglöpning. 🙂

Jag vill ha mina bonusminuter Magnus! Jag har ritat ut banan på OL-karta så det blir ett test framöver.

Mackan, du kommer att regera på denna bana, du är grym!
Go, Mackan, go!
Kram,
Jenny

Ni som är intresserade av att testa reflexbana är välkomna till Lucialöpet! Här kommer vi tillsammans lysa upp en reflexbana i skogen. Tisdagen den 10.e december klockan 18:00. Eventet är helt kostnadsfritt 🙂

Mer information och anmälan: http://www.pe

Reflexbanan vid granskog, Järfälla omgjord

Nu finns genvägar (slingan delar sig) så det kan vara flera slingor med start vid granskog ser några möjliga varianter: 3km, 6km norra, 6km södra, 9km (3:an och norra 6:an) och 12 km.

Har själv sprungit gamla

Reflexbana på 6 km upsatt runt Judarna, Bromma. Börjar mitt emot Gateau vid T-Ängbyplan. Ca 6 km. Hörde att det är någon mountainbikeentusiast som satt upp den, men den funkar för löpning också.

Någon som har tips om var det är bra att springa för en reflex-nybörjare. Jag och några kompisar är sugna att springa och inte obanat utan någon form av stig. 5-10 km. Liljansskogen, Järva, Täby, Danderyd låter väl som bra ställen (vi håller till i Sollen