Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:06jag beskriver ju bara hur jag tror att fokus varit vilket inte är det samma som att uppmana folk till lagbrott
jag beskriver ju bara hur jag tror att fokus varit vilket inte är det samma som att uppmana folk till lagbrott
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 22:06Glöm inte att jag är patetisk också.
Glöm inte att jag är patetisk också.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 22:07De finns många andra här som är patetiska, jag vet inte om du är en av dom. Men löjlig just nu.
De finns många andra här som är patetiska, jag vet inte om du är en av dom. Men löjlig just nu.
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 22:10Det är löjligt att följa lagen, javisst. Låt oss vara lite kriminella sådär lite svenskt lagomt. Åh så nervkittlande.
Det är löjligt att följa lagen, javisst. Låt oss vara lite kriminella sådär lite svenskt lagomt. Åh så nervkittlande.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 22:12Bruse, kör du med ringklocka? Eller du kanske är tävlingscyklist? Men då är de väl ännu krångligare regler hur en cykel ska vara?
Bruse, kör du med ringklocka? Eller du kanske är tävlingscyklist? Men då är de väl ännu krångligare regler hur en cykel ska vara?
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 22:13Nej jag tävlar inte, men jag har ringklocka på alla mina cyklar.
Nej jag tävlar inte, men jag har ringklocka på alla mina cyklar.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:16Det finns en form av civil olydnad där man följer ett regelverk EXAKT. Praktiseras med fördel i det militära, i skolan eller på varje större arbetsplats.
Det finns en form av civil olydnad där man följer ett regelverk EXAKT. Praktiseras med fördel i det militära, i skolan eller på varje större arbetsplats.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:17själv har jag på min racer ringklocka med inbyggd kompass (hade inte råd med en garmin 405/705)
själv har jag på min racer ringklocka med inbyggd kompass (hade inte råd med en garmin 405/705)
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 22:17Nuj blev jag mållös 😉
Nuj blev jag mållös 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 08:43Hej Fredrik.
"Det finns en form av civil olydnad där man följer ett regelverk EXAKT. Praktiseras med fördel i det militära"
Nu blir det väldans OT, men vad gör man inte.
Fredrik du får gärna svara mig direkt eller här på forumet, spelar ingen roll för
Hej Fredrik.
"Det finns en form av civil olydnad där man följer ett regelverk EXAKT. Praktiseras med fördel i det militära"
Nu blir det väldans OT, men vad gör man inte.
Fredrik du får gärna svara mig direkt eller här på forumet, spelar ingen roll för