Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 21:40Bra Leif, då var det uträtt.
Men kommer det att ske kontroller att ALLA cyklar ALLTID har ringklocka i samma omfattning som det sker kontroller att folk har _godkända_ reflexer och belysning på natten?
Bra Leif, då var det uträtt.
Men kommer det att ske kontroller att ALLA cyklar ALLTID har ringklocka i samma omfattning som det sker kontroller att folk har _godkända_ reflexer och belysning på natten?
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:41jag vilar min låda..
jag vilar min låda..
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 21:41Angående bullhornsstyre, så svarade du: "ett bullhornsstyre som ser ut som tempostyre fast utan pinnarna som annars brukar vara med för att ge en aerdynamisk liggande sittställning är nog också ok".
"nog också ok". Lät lite tveksamt godtyckligt. Antingen
Angående bullhornsstyre, så svarade du: "ett bullhornsstyre som ser ut som tempostyre fast utan pinnarna som annars brukar vara med för att ge en aerdynamisk liggande sittställning är nog också ok".
"nog också ok". Lät lite tveksamt godtyckligt. Antingen
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:42Ringklocka är de INGEN som bryr sig om.
Ringklocka är de INGEN som bryr sig om.
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 21:44Kalle: just precis min poäng!
Kalle: just precis min poäng!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:45Hej Fredrik.
"sliter sig igenom loppet"
Nej,nej, nej. I år ska inte slitas. Har ska varenda depå tömmas på saltgurka, bullar å bananer. Nu ska jag ta igen allt jag inte käka under de få gånger jag kört.
En riktigt lång fikatur är vad det ska bli. Och j
Hej Fredrik.
"sliter sig igenom loppet"
Nej,nej, nej. I år ska inte slitas. Har ska varenda depå tömmas på saltgurka, bullar å bananer. Nu ska jag ta igen allt jag inte käka under de få gånger jag kört.
En riktigt lång fikatur är vad det ska bli. Och j
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:45De va längesen du fick någon poäng 😉
De va längesen du fick någon poäng 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:46då ringklocka kan ersättas av hojt som Tut! och Pling medan rop som "Varde Ljus!" inte duger som ersättning för lyse eller reflex tror jag att jag vet var fokus brukar ligga i kollen av tusentals cyklister 🙂
då ringklocka kan ersättas av hojt som Tut! och Pling medan rop som "Varde Ljus!" inte duger som ersättning för lyse eller reflex tror jag att jag vet var fokus brukar ligga i kollen av tusentals cyklister 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:47P.: HELT rätt! Skön inställning! Ät en saltgurka eller två för mig också.
P.: HELT rätt! Skön inställning! Ät en saltgurka eller två för mig också.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:48fetare på kuppen - går åt ca 8000 kalorier under Vätternrundan - hur många bullar måste man då fika...
red: fick ju gå till botten med fallet och kolla fakta: 100 g bulle = 320 kalorier och 1 bulle väger visst kring 50 gram
fetare på kuppen - går åt ca 8000 kalorier under Vätternrundan - hur många bullar måste man då fika...
red: fick ju gå till botten med fallet och kolla fakta: 100 g bulle = 320 kalorier och 1 bulle väger visst kring 50 gram