Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:06Jag förstår inte va som är krångligt. Men vissa har väl en förmåga att inte inse hur självklart något självklart något kan vara. Ta ut huvudet ur röven 😉
Jag förstår inte va som är krångligt. Men vissa har väl en förmåga att inte inse hur självklart något självklart något kan vara. Ta ut huvudet ur röven 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:15Ok, men nu råkar ju VR vara hyfsat ensamma om att köra mitt i natten. Och de råkar ha en del egna regler utöver den vanliga lagboken.
Men visst, jag erkänner: jag tycker att det är lite synd att cykling i Sverige alltsomoftast diskuteras utifrån antingen
Ok, men nu råkar ju VR vara hyfsat ensamma om att köra mitt i natten. Och de råkar ha en del egna regler utöver den vanliga lagboken.
Men visst, jag erkänner: jag tycker att det är lite synd att cykling i Sverige alltsomoftast diskuteras utifrån antingen
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:17Hej på er.
Jag visst är det märkligt detta med lagar.
Om jag har en ny och väl fungerande, men ej "typgodkänd" reflex tex en reflextejp, så är det inte ok.
Men om jag har en apgammal icke väl fungerande reflex, från tidigt 80-tal. Ja då är det helt ok
Hej på er.
Jag visst är det märkligt detta med lagar.
Om jag har en ny och väl fungerande, men ej "typgodkänd" reflex tex en reflextejp, så är det inte ok.
Men om jag har en apgammal icke väl fungerande reflex, från tidigt 80-tal. Ja då är det helt ok
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:21Vad har vättern för speciella regler då?
Vad har vättern för speciella regler då?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:26Förbjudet att köra med påslagen mobiltelefon t.ex.
Förbjudet att köra med påslagen mobiltelefon t.ex.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:26Det är säkert massor av dopade som kör VR. De har inte följt Wadas regler.
Det är säkert massor av dopade som kör VR. De har inte följt Wadas regler.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:27Mer?
Mer?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:28MER är inte på listan, "Den utan kolsyra"
MER är inte på listan, "Den utan kolsyra"
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:30utrustningskrav cykel Vätternrundan
grundläggande allmänt krav som gäller all cykling: trafiksäker cykel
regler som gäller all cykling: lyse - reflex - ringklocka
Vätternrundans egna regler under loppen: om styren - om hjul - om fixie
utrustningskrav cykel Vätternrundan
grundläggande allmänt krav som gäller all cykling: trafiksäker cykel
regler som gäller all cykling: lyse - reflex - ringklocka
Vätternrundans egna regler under loppen: om styren - om hjul - om fixie
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:31start gruppvis och mitt i natten är ju inte helt vanligt heller
start gruppvis och mitt i natten är ju inte helt vanligt heller