Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelReflexer.
You need to log in to create posts and topics.

När jag läser alla inlägg så känns det mycket bra att ha fått tag i pedalreflexerna alldeles gratis och på två minuter monterat dem på ramen. (Se ett tidigare inlägg).
Och det är mycket riktigt som Bruse säger: Inte f-n går det att se på en reflex i butik

Martin då bör du liksom jag skaffa läsglasögon 🙂

Och klippet med lagtexten var ironiskt menat om någon inte hängde med..

Haha, Leif! Helt rätt. Tog en lupp och kollade en reflex det stod i mikroskrift...C...A....T...E...Y...E... Snacka om marknadsföring!
😀

BILD på GODKÄND SIDOREFLEX

mekade ihop en bild på en godkänd sidoreflex för att göra livet enklare för alla Vätterncyklister och andra som är ute och far med cykel på nätterna (finns egentligen ännu bättre fästbleck med hål i stället för uttag så att ref

Tur man inte ska cykla VR det verkar komplicerat.

2nd that!

om man tycker det här är komplicerat hugaligen! hur svårt måste då inte livet i övrigt upplevas 🙂

Exakt! Livet är tillräckligt komplicerat utan VR och dess reglemente. Jag föredrar Gran Fondon - där är det raka rör.

grejen är ju att det inte är Vätternrundans regler utan dom här reglerna gäller vid all cykling i mörker så hade ett Gran Fondo gått på natten så skulle du ju fått bita ihop och köra med godkända reflexer och lyse