Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:32När jag läser alla inlägg så känns det mycket bra att ha fått tag i pedalreflexerna alldeles gratis och på två minuter monterat dem på ramen. (Se ett tidigare inlägg).
Och det är mycket riktigt som Bruse säger: Inte f-n går det att se på en reflex i butik
När jag läser alla inlägg så känns det mycket bra att ha fått tag i pedalreflexerna alldeles gratis och på två minuter monterat dem på ramen. (Se ett tidigare inlägg).
Och det är mycket riktigt som Bruse säger: Inte f-n går det att se på en reflex i butik
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:33Martin då bör du liksom jag skaffa läsglasögon 🙂
Martin då bör du liksom jag skaffa läsglasögon 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:33Och klippet med lagtexten var ironiskt menat om någon inte hängde med..
Och klippet med lagtexten var ironiskt menat om någon inte hängde med..
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:35Haha, Leif! Helt rätt. Tog en lupp och kollade en reflex det stod i mikroskrift...C...A....T...E...Y...E... Snacka om marknadsföring!
😀
Haha, Leif! Helt rätt. Tog en lupp och kollade en reflex det stod i mikroskrift...C...A....T...E...Y...E... Snacka om marknadsföring!
😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:42BILD på GODKÄND SIDOREFLEX
mekade ihop en bild på en godkänd sidoreflex för att göra livet enklare för alla Vätterncyklister och andra som är ute och far med cykel på nätterna (finns egentligen ännu bättre fästbleck med hål i stället för uttag så att ref
BILD på GODKÄND SIDOREFLEX
mekade ihop en bild på en godkänd sidoreflex för att göra livet enklare för alla Vätterncyklister och andra som är ute och far med cykel på nätterna (finns egentligen ännu bättre fästbleck med hål i stället för uttag så att ref
Quote from Jonas Täng on 27 May 2009, 20:51Tur man inte ska cykla VR det verkar komplicerat.
Tur man inte ska cykla VR det verkar komplicerat.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:592nd that!
2nd that!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:01om man tycker det här är komplicerat hugaligen! hur svårt måste då inte livet i övrigt upplevas 🙂
om man tycker det här är komplicerat hugaligen! hur svårt måste då inte livet i övrigt upplevas 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:03Exakt! Livet är tillräckligt komplicerat utan VR och dess reglemente. Jag föredrar Gran Fondon - där är det raka rör.
Exakt! Livet är tillräckligt komplicerat utan VR och dess reglemente. Jag föredrar Gran Fondon - där är det raka rör.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:05grejen är ju att det inte är Vätternrundans regler utan dom här reglerna gäller vid all cykling i mörker så hade ett Gran Fondo gått på natten så skulle du ju fått bita ihop och köra med godkända reflexer och lyse
grejen är ju att det inte är Vätternrundans regler utan dom här reglerna gäller vid all cykling i mörker så hade ett Gran Fondo gått på natten så skulle du ju fått bita ihop och köra med godkända reflexer och lyse