Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 21:49Du är ju riktigt rolig Leif!
Är dina åsikter Vättenrundans officiella, att det är ok att bryta mot lagen och ropa pling istället för att ha en ringklocka på cykeln?
Du är ju riktigt rolig Leif!
Är dina åsikter Vättenrundans officiella, att det är ok att bryta mot lagen och ropa pling istället för att ha en ringklocka på cykeln?
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:49Dom ska ju fika cykla så de går nog inte åt så mycket energi
Dom ska ju fika cykla så de går nog inte åt så mycket energi
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:50Undra hur många som körde CCGF Eslöv som hade ringklockor..
Undra hur många som körde CCGF Eslöv som hade ringklockor..
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:54Det regnade så startkontrollant Klong var inomhus.
Det regnade så startkontrollant Klong var inomhus.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:55Så är de nog på dom flesta loppen i Sverige! Så där är vättern inte annorlunda.
Så är de nog på dom flesta loppen i Sverige! Så där är vättern inte annorlunda.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:56Hej Leif.
"fetare på kuppen - går åt ca 8000 kalorier under Vätternrundan - hur många bullar måste man då fika"
Många bullar blir det(#)
Vänligen
P.
Hej Leif.
"fetare på kuppen - går åt ca 8000 kalorier under Vätternrundan - hur många bullar måste man då fika"
Många bullar blir det(#)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:57beskriver utan att ta ställning till reglerna bara hur jag tror fokus brukar ligga dvs på samma nivå som hos polisen dvs mera koll av lysen och reflexer än ringklockor
beskriver utan att ta ställning till reglerna bara hur jag tror fokus brukar ligga dvs på samma nivå som hos polisen dvs mera koll av lysen och reflexer än ringklockor
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:57Glöm inte gröten i Jönköping!
Glöm inte gröten i Jönköping!
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 22:01Jo, polisen kan ju verkligen reglerna. Var en som påpekade mitt på dagen att jag inte hade reflexer, varvid jag påpekade att man inte behöver det på dagen. "Jaha, det är en dagcykel" utbrast den myndiga polisen gravallvarligt.
Vad jag vill komma till, är
Jo, polisen kan ju verkligen reglerna. Var en som påpekade mitt på dagen att jag inte hade reflexer, varvid jag påpekade att man inte behöver det på dagen. "Jaha, det är en dagcykel" utbrast den myndiga polisen gravallvarligt.
Vad jag vill komma till, är
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 22:05Bruse, nu är du bara jävligt löjlig!
Bruse, nu är du bara jävligt löjlig!