Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRegelbunden massage?
You need to log in to create posts and topics.

Är Du van vid regelbunden massage? För, i såna fall bör det inte vara några problem. Jag tycker inte att det är det iaf.

Om Du inte är van, så kan Du få tränigsvärk och känna Dig allmänt öm dagen efter.

Nej, detta blir andra gången. Prövar ny massös.

Ska prova massage på fredag.. Se om det funkar på mina elaka vader..

Jag har testat massage av ben en gång och jag kände nada. Ingen effekt whatsoever! Men det beror säkert på massösen/massören.

Just, jag fick ju dessutom massage efter Varvet. De tog inte särskilt hårt, kändes inget efteråt.

Tradiga pengar att behöva slänga ut på "ingenting".

Jag är supernöjd med min massös. Men så tar hon i rejält också och jag säger alltid vad jag vill ha jobbat på, om det är nåt speciellt.

Mina ben får massage varannan vecka sen två år tillbaka, har gjort underverk för mina tidigare superstela vader.

Peter P. - boka massage hos Rubin McRae nästa gång - har du problem med stela vader knutor eller dylikt så är det en upplevelse. Dels för att du blir mycket bättre/bra dels för att det känns infernaliskt mycket (dvs det gör ont)

Han har kallats för McPai

Instämmer med föregående talare. Jag skrek som en stucken gris men jäklar vad lätt i benen jag blev efteråt.

Jag ber dem alltid att ta i hårt. Kanske är inbillning, men känns som man får mer för pengarna när de kör en hårdare massage. Positiv smärta!