Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:34Jag känner aldrig ngt längre men jag har iofs inte varit över 10K ännu.....
EDIT: inlägg i skorna behövdes.
Jag känner aldrig ngt längre men jag har iofs inte varit över 10K ännu.....
EDIT: inlägg i skorna behövdes.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:36För att komma till rätta med löparknä så behövs både stretch och styrketräning.
Dels vill man inte vara för kort i ITB:n, för då skaver den, dels vill man inte vara svag i utsidan, för då faller höften ut åt sidan och ITB:n börjar skava igen.Jag rehabba
För att komma till rätta med löparknä så behövs både stretch och styrketräning.
Dels vill man inte vara för kort i ITB:n, för då skaver den, dels vill man inte vara svag i utsidan, för då faller höften ut åt sidan och ITB:n börjar skava igen.
Jag rehabba
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:44Fredrik: Vad är det vi ser på din bild? Ett ben?
Fredrik: Vad är det vi ser på din bild? Ett ben?
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:46Okej, prognosen verkar juh god iaf 🙂
Jag ska kämpa på ett tag till!
Okej, prognosen verkar juh god iaf 🙂
Jag ska kämpa på ett tag till!
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:52Men Maja det är ju en tjusig vad.
Men Maja det är ju en tjusig vad.
Quote from Mikael Deling on 19 March 2009, 16:54Löparknä kan vara ett symptom på att något annat inte står rätt till. För mig var det så att jag fick problem med ett knä pga att höften var sned. Den i sin tur var sned pga dålig rörlighet efter en gammal skada. När jag fick rörlighetsproblemet åtgärdat,
Löparknä kan vara ett symptom på att något annat inte står rätt till. För mig var det så att jag fick problem med ett knä pga att höften var sned. Den i sin tur var sned pga dålig rörlighet efter en gammal skada. När jag fick rörlighetsproblemet åtgärdat,
Quote from Jan Lundquist on 19 March 2009, 17:10Och nu anländer språkpolisen.
MR är inte magnetröntgen. Det står för Magnetisk Resonanstomografi. Mer vardagligt kallad magnetkamera eller MR.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Magnetisk_resonanstomografi
Språkpolisen är för övrigt mycket intresserad av al
Och nu anländer språkpolisen.
MR är inte magnetröntgen. Det står för Magnetisk Resonanstomografi. Mer vardagligt kallad magnetkamera eller MR.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Magnetisk_resonanstomografi
Språkpolisen är för övrigt mycket intresserad av al
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:21coolt 🙂 Tack språkpolisen 🙂
I mitt fall kom löparknät när jag trappade upp träningen (löpningen) för fort.
Så ta det i ett lagom tempo, och se till att öka tempo/distans i lagom takt.
coolt 🙂 Tack språkpolisen 🙂
I mitt fall kom löparknät när jag trappade upp träningen (löpningen) för fort.
Så ta det i ett lagom tempo, och se till att öka tempo/distans i lagom takt.
Quote from Jan Lundquist on 19 March 2009, 17:26Tack själv 🙂
Faktum är att jag gjorde nog som du förra året. Ökade på för snabbt helt enkelt. Nu har jag inte löpt på nästan ett halvår så det är som att börja om. Ffa ska jag vara noga med stretchingen.
Ni som har varit med ett tag kanske minns Lad
Tack själv 🙂
Faktum är att jag gjorde nog som du förra året. Ökade på för snabbt helt enkelt. Nu har jag inte löpt på nästan ett halvår så det är som att börja om. Ffa ska jag vara noga med stretchingen.
Ni som har varit med ett tag kanske minns Lad
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:27Språkpolis på som språkpolis är 😉
Magnetresonanstomografi brukar förkortas MRT (Se din wikipedialänk ovan). Dessutom är det väl just Magnetresonanstomografi som avses med magnetröntgen.
/Messerschmitt
Språkpolis på som språkpolis är 😉
Magnetresonanstomografi brukar förkortas MRT (Se din wikipedialänk ovan). Dessutom är det väl just Magnetresonanstomografi som avses med magnetröntgen.
/Messerschmitt